×
×

آخرین ماه سال و کنسرت هایی که برگزار می شود

  • کد نوشته: 71192
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۰
  • آخرین ماه سال در حالی سپری می‌شود که ساز اهالی موسیقی در ژانرهای مختلف همچنان کوک است و سالن‌های موسیقی میزبان گروه‌هایی هستند که قرار است، در روزهای مختلف با مخاطبان‌شان دیدار کنند. «مازیار فلاحی» امشب و فردا شب (۹ و ۱۰ اسفندماه) در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد […]

    آخرین ماه سال و کنسرت هایی که برگزار می شود
  • ۱۴۲۴۱۱۷۵۶۲۰۹۳_ISNA-14آخرین ماه سال در حالی سپری می‌شود که ساز اهالی موسیقی در ژانرهای مختلف همچنان کوک است و سالن‌های موسیقی میزبان گروه‌هایی هستند که قرار است، در روزهای مختلف با مخاطبان‌شان دیدار کنند.

    «مازیار فلاحی» امشب و فردا شب (۹ و ۱۰ اسفندماه) در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد رفت و قطعاتی از آلبوم «ماه هفتم» را به همراه قطعات خاطره‌انگیزش اجرا می‌کند.

    سالن اریکه‌ ایرانیان، ۹ اسفندماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی آذری است. قرار است، رحیم شهریاری در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به اجرای قطعات شادی از موسیقی آذری بپردازد.

    محمد علیزاده نیز ۱۱ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با هوادارانش دیدار خواهد کرد. این کنسرت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۱:۴۵ برگزار خواهد شد. محمد علیزاده آخرین اجرایش را در قالب جشنواره‌ی موسیقی فجر و در برج میلاد روی صحنه برد.

    تالار بزرگ وزارت کشور، ۱۱ اسفندماه میزبان فرزاد فرزین و هوادارانش است. این کنسرت در یک سانس و در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

    این در حالی است که گروه موسیقی «دنگ‌شو» پس از اجرای موفق‌اش در جشنواره‌ی موسیقی فجر، ۱۰ و ۱۱ اسفندماه و در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به استقبال مخاطبانش خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=71192
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *