×
×

ما قدیمی‌تر‌ها وظیفه داریم که در چنین محافلی حضور داشته باشیم

  • کد نوشته: 68049
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۰
  • هادی منتظری گفت: پیشکسوتان باید در جشنواره‌ی موسیقی فجر حضور پیدا کنند، زیرا حضور آن‌ها اعتبار جشنواره است و بودن‌شان بهتر از نبودن است. هادی منتظری که قرار است با همراهی گروه موسیقی «تیام» در سی‌امین جشنواره‌ی موسیقی فجر حضور داشته باشد، اظهار کرد: من اجرایی را با همراهی علی پژوهشگر (نوازنده‌ی عود)، پدرام درخشانی […]

    ما قدیمی‌تر‌ها وظیفه داریم که در چنین محافلی حضور داشته باشیم
  • هادی منتظری

    هادی منتظری

    هادی منتظری گفت: پیشکسوتان باید در جشنواره‌ی موسیقی فجر حضور پیدا کنند، زیرا حضور آن‌ها اعتبار جشنواره است و بودن‌شان بهتر از نبودن است.

    هادی منتظری که قرار است با همراهی گروه موسیقی «تیام» در سی‌امین جشنواره‌ی موسیقی فجر حضور داشته باشد، اظهار کرد: من اجرایی را با همراهی علی پژوهشگر (نوازنده‌ی عود)، پدرام درخشانی (نوازنده‌ی سنتور) و زکریا یوسفی (نوازنده‌ی سازهای کوبه‌ای) در برج آزادی خواهم داشت.

    او ادامه داد: خواننده‌ی گروه «تیام» بامداد فلاحتی خواهد بود و قطعاتی را که در این جشنواره اجرا خواهیم کرد، در قالب تصنیف یا تکنوازی است. در واقع تأکید ما در این کنسرت بر تکنوازی زیاد است.

    منتظری با بیان این‌که فضای این اجرا کاملا ایرانی است، گفت: علی پژوهشگر، یکی از بهترین نوازندگان عود است که در این کنسرت هنرنمایی می‌کند و زکریا یوسفی نیز به نوازندگی چند ساز کوبه‌ای می‌پردازد.

    او که جزو معدود پیشکسوتانی است که در جشنواره‌ی موسیقی فجر حضور دارد، در این‌باره توضیح داد: ما قدیمی‌تر‌ها وظیفه داریم که در چنین محافلی حضور داشته باشیم. ما باید خود را نشان دهیم. شاید حضور نداشتن پیشکسوتان در جشنواره به‌دلیل تعامل نداشتن آن‌ها با مسوولان بر سر مسائل مالی باشد؛ اما هنرمندان نباید همه‌چیز را مادی ببینند.

    وی افزود: من اکنون ۵۹ سال سن دارم، اما فکر می‌کنم نیاز است روی صحنه با مخاطبانم تعامل داشته باشم و آن‌ها صدای ساز من را بشنوند. خیلی از پیشکسوتان در خانه نشسته‌اند و کار نمی‌کنند؛ اما روحیه‌ی من متفاوت است. شاید دلیل آن خانه‌نشینی نیز این است که آن‌ها براثر بی‌توجهی‌ها، رنجیده‌خاطر شده‌اند.

    گروه موسیقی «تیام» به سرپرستی هادی منتظری ۲۹ بهمن‌ماه ساعت ۲۱ در سالن برج آزادی روی صحنه خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=68049
       
    برچسب ها هادی منتظری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *