×
×

با برنامه «بعضی‌ها»

  • کد نوشته: 64169
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام آذر ۱۳۹۳
  • ۱۰ دیدگاه
  • بانی فیلم نوشت: اگر از بینندگان پیگیر برنامه «شوک» باشید، حتماً برنامه‌ای با موضوع تب خوانندگی را شاهد بودید که در آن، مصاحبه با تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ پخش شد. مصاحبه با زنده یاد مرتضی پاشایی یکی از بخش‌های این برنامه بود که به دلایلی در آن برهه پخش نشد، اما قرار است این […]

    با برنامه «بعضی‌ها»
  • بانی فیلم نوشت:

    مرتضی پاشایی

    مرتضی پاشایی

    اگر از بینندگان پیگیر برنامه «شوک» باشید، حتماً برنامه‌ای با موضوع تب خوانندگی را شاهد بودید که در آن، مصاحبه با تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ پخش شد.

    مصاحبه با زنده یاد مرتضی پاشایی یکی از بخش‌های این برنامه بود که به دلایلی در آن برهه پخش نشد، اما قرار است این مصاحبه امشب بعد از اخبار سراسری در برنامه «بعضی‌ها» پخش شود.

    شاهین صمدپور مجری و کارگردان برنامه «شوک» در این باره به بانی فیلم گفت: «من در آن برنامه با هنرمندان بسیاری صحبت کردم و مشکلات و مسائل خوانندگی را به چالش کشیدم. زنده یاد پاشایی نیز جزو هنرمندانی بود که در زمینه خوانندگی با وی صحبت کردم، اما به دلیل اینکه برنامه در چند قسمت پخش شد، گفتگو با این عزیز هنرمند پخش نشد. تا اینکه دوست عزیزم سید علی ضیا به بنده لطف داشت و قرار شد مصاحبه پخش نشده من با شادروان پاشایی در بخشی از برنامه «بعضی‌ها» پخش شود». همچنین احسان حدادی، نائب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن در رشته پرتاب دیسک نیز مه‌مان امشب این برنامه خواهد بود و علی ضیا تهیه کننده و مجری این برنامه، در گقتگو با احسان حدادی به کارنامه زندگی و ورزشی وی خواهد پرداخت. این برنامه گفتگو محور کاری از گروه اجتماعی شبکه سه است و یکشنبه شب‌ها بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=64169
       
    برچسب ها مرتضی پاشایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *