×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 63280
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام آبان ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • «مزدا انصاری» که چندی قبل در فرهنگسرای نیاوران به اجرای پیانو پرداخته بود، ویدئوی قطعه «فانتزی کرشمه» از قطعات اجرا شده در این کنسرت را منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد. در ادامه می توانید این قطعه ویدئویی را به صورت آنلاین از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» مشاهده کنید و اگر تمایل داشتید دانلود نمایید.
    +در کنسرت مهرماه برای نخستین بار بود که مزدا انصاری آهنگساز و نوازنده پیانو با رستیال پیانوی ایرانی به اجرای برنامه می‌پرداخت

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • مزدا انصاری

    مزدا انصاری

    موسیقی ایرانیان – رها اعتمادی پور: «مزدا انصاری» که چندی قبل در فرهنگسرای نیاوران به اجرای پیانو پرداخته بود، ویدئوی قطعه «فانتزی کرشمه» از قطعات اجرا شده در این کنسرت را منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در کنسرت مهرماه برای نخستین بار بود که مزدا انصاری آهنگساز و نوازنده پیانو با رستیال پیانوی ایرانی به اجرای برنامه می‌پرداخت، در این کنسرت قطعات با دو کوک ربع پرده‌ایِ موسیقی ایرانی و کوک کروماتیک موسیقی کلاسیک اروپایی نواخته شد.

    در ادامه می توانید فایل تصویری این اجرا را که توسط «مزدا انصاری» در اختیار موسیقی ایرانیان قرار گرفته است را به صورت آنلاین مشاهده کنید و اگر تمایل داشتید دانلود نمایید.

    + دانلود

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=63280
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *