×
×

۲۵ مهر ماه؛

  • کد نوشته: 62136
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • مهر ماه سال گذشته گروه کوک اولین کنسرتش را برگزار کرد و بعد از یک سال دوباره در مهر ماه و این بار با مخاطبین بیشتر کنسرتی به یادماندنی تر برگزار کرد. ۲۵ مهر ماه ساعت ۹ شب زمانی که باران شدید پاییزی هوا را عاشقانه کرده بود، گروه کوک در سالن ایوان شمس برای […]

  • KooK-21مهر ماه سال گذشته گروه کوک اولین کنسرتش را برگزار کرد و بعد از یک سال دوباره در مهر ماه و این بار با مخاطبین بیشتر کنسرتی به یادماندنی تر برگزار کرد.

    ۲۵ مهر ماه ساعت ۹ شب زمانی که باران شدید پاییزی هوا را عاشقانه کرده بود، گروه کوک در سالن ایوان شمس برای مخاطبینش قطعات خاطره انگیز و قطعاتی از گروه کوک که خاطره خوبی می شود را اجرا کرد. کنسرت با تاخیر خیلی کم برعکس اغلب کنسرت ها آغاز شد و گروه روی استیج حاضر شدند و پشت ساز های خود قرار گرفتند. پدرام مرندیز، علیرضا طباطبایی، پاشا یثربی، ماکان حافظی، روزبه اسدی، کیوان بهرامی، امید فرهودنیا، مازیار عالمی و عرفان طیبی اعضای گروه کوک را تشکیل می دادند.

    کنسرت با قطعه محبوب «قوزک پا» آعاز شد و در ادامه قطعات «عطش»، «به خدا عاشقتم»، «turn the page»، «شهر خاموش»، «جاده»، «i love you much»، «نازنین»، «بی خیال»، «مهمونی یک نفره»، «حقیقت»، «التماس تلخ»، «غزل باید» و «proud marry» اجرا شد.

    قطعات قدیمی با هم خوانی تماشاگران همراه بود و قطعات جدید گروه کوک که به زودی در آلبوم این گروه منتشر می شود با تشویق بی پایان همراه می شد.

    ماکان حافظی از بنیان گذاران این گروه و نوازنده گیتار الکتریک، سلو بی نظیری را نواخت که مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. مازیار عالمی نوازنده جوان درامز هم توانست نظر مخاطبین را جلب کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=62136
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *