×
×

دوشنبه ۳۱ شهریورماه سال جاری

  • کد نوشته: 59814
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • دومین جشن «موسیقی ما» با معرفی برترین‌های حوزه موسیقی در سال ۹۲، دوشنبه ۳۱ شهریورماه سال جاری در تالار وحدت شهر تهران برگزار می‌شود.
    +در روزهای آینده، نامزدهای دریافت جوایز در رشته‌های مختلف اعلام خواهد شد

    دوشنبه ۳۱ شهریورماه سال جاری
  • پوستر جشن موسیقی ما

    پوستر جشن موسیقی ما

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: دومین جشن «موسیقی ما» با معرفی برترین‌های حوزه موسیقی در سال ۹۲، دوشنبه ۳۱ شهریورماه سال جاری در تالار وحدت شهر تهران برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، پس از برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین جشن همدلی اهالی موسیقی در سال گذشته و بازتاب‌های مختلفی که این برنامه در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت، دومین دوره جشن سالانه «موسیقی ما» با انتخاب برترین‌های این حوزه در سال ۹۲ و تقدیر از چهره‌های ماندگار موسیقی کشور در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    برگزیدگان این مراسم هنرمندانی هستند که طی یک نظرسنجی فراگیر در دو بخش «کار‌شناسی» (با آراء بیش از صد نفر از کار‌شناسان موسیقی) و «مردمی» (با رأی نزدیک به ۱۵۰هزار نفر از علاقه‌مندان موسیقی) انتخاب شده و از آن‌ها با اهدای تندیس «موسیقی ما» و لوح‌های نفیس تقدیر خواهد شد.

    انتخاب بر‌ترین آلبوم موسیقی (سنتی، تلفیقی و پاپ)، بر‌ترین قطعه موسیقی (سنتی، تلفیقی و پاپ)، بر‌ترین آهنگساز (سنتی و پاپ)، بر‌ترین تنظیم‌کننده موسیقی پاپ، بر‌ترین شاعر و ترانه‌سرا، بر‌ترین شعر و ترانه و… از موارد این نظرسنجی بوده است.

    همچنین به سیاق جشن‌هایی از این دست، اجرا‌های زنده ویژه سنتی، تلفیقی و پاپ نیز تدارک دیده شده که در خلال برنامه به اجرا در خواهند آمد. تقدیر از دو تن از پیشکسوتان نامدار عرصه موسیقی نیز از دیگر برنامه‌های ویژه این مراسم خواهد بود که همچون سال گذشته مورد توجه اهالی و علاقه‌مندان موسیقی قرار خواهد گرفت.

    شایان ذکر است که این مراسم به همت سایت خبری-تحلیلی «موسیقی ما» و توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=59814
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *