×
×

توسط انتشارات «نقطه تعریف»

  • کد نوشته: 59780
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • مجموعه «راهه» اثر جدید «علی بهرامی فرد» آهنگساز و نوازنده برجسته سنتور توسط انتشارات «نقطه تعریف» منتشر شد.
    +پیش از این «تنها نخواهم ماند» اثر مشترک استاد کیهان کلهر با علی بهرامی فرد در داخل و خارج از کشور مورد توجه ویژه مخاطبین، کارشناسان و رسانه ها قرار گرفت

    توسط انتشارات «نقطه تعریف»
  • علی بهرامی فرد

    علی بهرامی فرد

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی‌زاده: مجموعه «راهه» اثر جدید «علی بهرامی فرد» آهنگساز و نوازنده برجسته سنتور توسط انتشارات «نقطه تعریف» منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر در ۹ بخش شامل قطعاتی برای تکنوازی، دو نوازی و گروه نوازی سنتور است که از ویژگی‌های این مجموعه، می‌توان به استفاده از ساز‌های با گستره صوتی و صدادهی نامتعارف در کنار رویکردی متفاوت به موسیقی نواحی ایران اشاره کرد.

    شایان ذکر است که از آثار این آهنگساز در زمینه ساز سنتور، پیش از این مجموعه «ز بعد ما» برای گروه سنتورنوازان و کتابهای «سایه»، «فراق» و «چشم انداز» منتشر شده است، همچنین همنوازی وی با استاد کیهان کلهر در آلبوم «تنها نخواهم ماند» در کنار کنسرت‌های متعدد در کشورهای مختلف، موفق به دریافت جوایزی از جمله «اثر برگزیده ژانر موسیقی ملل توسط نشریه سانگ لاینز و اثر برگزیده آی تیونز و شبکه متزو گردیده است.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    مجموعه «راهه»

    مجموعه «راهه»

    https://musiceiranian.ir/?p=59780
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *