×
×

رضا مهدوی خبر داد

  • کد نوشته: 57465
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • انجمن خود جوش و مردم نهاد موسیقی انقلاب با هدف تهیه و تولید آثار موسیقایی با مضامین انقلابی و دفاع مقدس اعلام موجودیت کرد. رضا مهدوی مدیر این انجمن مردم نهاد با اعلام این خبر در تشریح جزییات تشکیل این مجموعه غیر دولتی موسیقی انقلاب توضیح داد: انجمن خودجوش و مردم نهاد تهیه و تولید […]

  • انجمن خود جوش و مردم نهاد موسیقی انقلاب با هدف تهیه و تولید آثار موسیقایی با مضامین انقلابی و دفاع مقدس اعلام موجودیت کرد.
    رضا مهدوی مدیر این انجمن مردم نهاد با اعلام این خبر در تشریح جزییات تشکیل این مجموعه غیر دولتی موسیقی انقلاب توضیح داد: انجمن خودجوش و مردم نهاد تهیه و تولید آثارموسیقایی در ژانرهای متنوع به ویژه «سرود» و «آهنگ ترانه های موسیقی انقلابی» با مضامین «رهبری»، «حفظ فرهنگ خانواده ایرانی»، « بیداری اسلامی» ، «انقلاب اسلامی» و«دفاع مقدس» چندی است فعالیت خود را آغاز کرده است.

    مدیر سابق مرکز موسیقی حوزه هنری تصریح کرد: مفتخرم که  با تجربه ۲۶ساله تولید آثار ارزشی و محتوایی  ژانر هنر دینی در حوزه هنری این بار در این انجمن مردم نهاد و کاملا خودجوش قرار گرفتم تا با عده ای از جوانان اهل شعر و ترانه و موسیقی و خوانندگی در تلاش باشیم درباره موضوعات اشاره شده با نگاه روزمدارانه دست بر خلق آثاری تازه و پویا بزنیم.

    مهدوی گفت: این آثار با هماهنگی مقامات عالی رتبه سازمانی در صورت تایید تصویرگزاری و در رسانه ها و شبکه های تلویزیونی داخلی و برون مرزی پخش و یا تولید و روانه بازار خواهد شد.

    وی تاکید کرد: دست نیاز به سوی جوانان پرشور و پر ذوق در عرصه پهناور موسیقی ایرانی دراز می کنیم و خواهان دریافت سرودهای انقلابی و دیگر آثار ارزشمندشان هستیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=57465
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *