×
×

آلبوم موسیقی «سخنی نیست» منتشر شد

  • کد نوشته: 53518
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «سخنی نیست» جدیدترین اثر علی قمصری با تقدیر از عوامل این آلبوم، صبح جمعه ۱۹ اردیبهشت‌ماه، در تالار وحدت رونمایی شد.
    +گزارش تصویری موسیقی ایرانیان (عکسهای نیوشا خطیب) از این مراسم را در ادامه ببینید

    آلبوم موسیقی «سخنی نیست» منتشر شد
  • مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «سخنی نیست» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «سخنی نیست» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    آلبوم موسیقی «سخنی نیست» جدیدترین اثر علی قمصری با تقدیر از عوامل این آلبوم، صبح جمعه ۱۹ اردیبهشت‌ماه، در تالار وحدت رونمایی شد.

    در این مراسم که ساعت ۱۰ صبح برگزار شد، مخاطبان این هنرمند گردهم آمدند تا شاهد هنرنمایی علی قمصری باشند.

    این مراسم با اجرای قطعات موسیقی توسط هنرجویان علی قمصری آغاز شد و در ادامه از هاله سیفی‌زاده، سحر محمدی، بهرخ شورورزی و مژده بهرامی که در بخش آوازی آلبوم حضور داشته‌اند، با اهدای شاخه گل تقدیر شد.

    مصباح قمصری، حسین رضایی‌نیا و همایون نصیری نیز به عنوان نوازندگان آلبوم تقدیر شدند.

    همچنین، فردین خلعتبری که در این مراسم حضور داشت، در سخنانی گفت: خیلی خوشحالم که موسیقی ظرفیتی دارد که ساعت ۱۰ صبح تالار وحدت را پر از جمعیت کند و خوشحالم که این جمعیت یک جمعیت جوان است.

    سپس این آهنگساز خطاب به مدیر کل دفتر موسیقی گفت: آقای پیروز ارجمند از شما هم ممنون هستم که به یک مراسم غیر رسمی آمده‌اید.

    او اظهار کرد: ما با مخاطبی روبرو هستیم که می‌خواهد گاهی فکر نکند و این شاید غم انگیز است. متاسفانه چیستی و چگونگی موسیقی ایران توسط مردم درک نمی‌شود. البته من ضد مردم نیستم اما باید هنرمند در مورد نظر مردم مقداری با طمانینه برخورد کند و علی قمصری این کار را انجام داده است، هرچند که گاهی در این مسیر احساس تنهایی کرده است.

    خلعتبری در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر قرار باشد به آینده موسیقی امیدوار باشیم نباید نسل بعد را انکار کنیم. البته امثال من هم باید به عنوان نسل دوم موسیقی رابطه خوبی با نسل قبل و بعد داشته باشیم تا این پل مقطع نشود.

    به گزارش ایسنا، در این مراسم چهره‌هایی چون حمید متبسم‌، حسین پاکدل‌، بابک چمن آرا‌ و… حضور داشتند.

    آلبوم «سخنی نیست» به صورت آکاپلا در مایه‌ اصفهان آغاز و با آمیزه‌ صوتی متفاوتی با هسته‌ مرکزی تار، عود و بم‌کمان و همراهی سازهای کوبه‌ای و هم‌چنین نقش‌آفرینی خواننده‌ها در قالب‌های مختلف (در آواز شوشتری) ادامه پیدا می‌کند و در ابوعطا و سرانجام در نوا با سازبندی و تمی دگرگون شده پایان می‌یابد.

    https://musiceiranian.ir/?p=53518
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *