×
×

با صدای علیرضا قربانی و آثار استاد علی تجویدی

  • کد نوشته: 52269
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۱۳ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «رفتم و بار سفر بستم» با صدای علیرضا قربانی و آثار استاد علی تجویدی که توسط کامبیز روشن روان تنظیم شده، به زودی راهی بازار موسیقی کشور می شود.
    +کامبیز روشن روان: تلاش خود را انجام داده ام که شکل و شمایل ارزشمند آثار استاد تجویدی اصالت و زیبایی همیشگی خود را حفظ کند

    با صدای علیرضا قربانی و آثار استاد علی تجویدی
  • پوستر آلبوم موسیقی «رفتم و بار سفر بستم»

    پوستر آلبوم موسیقی «رفتم و بار سفر بستم»

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «رفتم و بار سفر بستم» با صدای علیرضا قربانی و آثار استاد علی تجویدی که توسط کامبیز روشن روان تنظیم شده، به زودی راهی بازار موسیقی کشور می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، تولید این اثر موسیقایی برگرفته از آثار زنده یاد استاد تجویدی است که توسط کامبیز روشن روان تنظیم دوباره شده و علیرضا قربانی نیز به عنوان خواننده با وی همکاری کرده است.

    روشن‌روان پیشتر در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان با اشاره به تفاوت‌های این آلبوم با آثار استاد تجویدی، توضیح داده بود: «به طور طبیعی تنظیمی که من روی قطعات زنده‌یاد تجویدی انجام داده‌ام تنظیم متفاوتی خواهد بود چراکه زبان موسیقایی ایجاب می‌کند که در نوع تنظیمات تفاوت‌هایی را نسبت به کارهای گذشتگان اعمال کنیم. با این حال تمام تلاش خود را انجام داده ام که شکل و شمایل ارزشمند آثار استاد تجویدی اصالت و زیبایی همیشگی خود را حفظ کند.»

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «رفتم و بار سفر بستم» توسط موسسه فرهنگی و هنری «آوای باربد» راهی بازار خواهد شد.

    برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    https://musiceiranian.ir/?p=52269
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *