×
×

“دینگو مارو” بعد از صفر می‌آید

  • کد نوشته: 45699
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • تهیه کننده آلبوم‌ها و مدیر برنامه‌های گروه موسیقی “آریان” احتمال برگزاری کنسرت این گروه تا پایان سال جاری را کم دانست.  محسن رجب‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر با رد اخباری مبنی بر برگزاری حتمی کنسرت گروه “آریان” تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم هم اکنون تمام تلاش […]

  • محسن رجب پورتهیه کننده آلبوم‌ها و مدیر برنامه‌های گروه موسیقی “آریان” احتمال برگزاری کنسرت این گروه تا پایان سال جاری را کم دانست.
     محسن رجب‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر با رد اخباری مبنی بر برگزاری حتمی کنسرت گروه “آریان” تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم هم اکنون تمام تلاش ما معطوف به انتشار آلبوم جدید گروه “آریان” است و فعلا برنامه ریزی درباره برگزاری کنسرت تا پایان سال نداریم. گرچه اقدامات لازم برای اختصاص سالن در وقت مقتضی انجام می‌شود اما آنچه مسلم است هنوز برنامه‌ریزی برای کنسرت نداشته‌ایم.

    وی ادامه داد: به طور طبیعی وقتی آلبومی منتشر می شود مدتی زمان می برد که در بین مخاطبان به طور کامل شناخته و شنیده شود بنابراین برای برگزاری کنسرت از آلبوم جدید ۲ ماه زمان داریم. اگر دقت کنیم خواهیم دید بعد از انتشار آلبوم گروه آریان فرصتی برای تدارکات و پشتیبانی کنسرت برای ما باقی نمی ماند و احتمال اینکه بتوانیم کنسرت را تا آغاز سال جدید برپا کنیم بسیار کم است.

    مدیر عامل موسسه ترانه شرقی با اشاره به طولانی شدن زمان انتشار آلبوم “دینگو مارو” به آهنگسازی محسن شریفیان هم گفت: این آلبوم هم اکنون مراحل پایانی انتشار و بسته بندی خود را سپری می کند و طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم تا پایان ماه صفر روانه بازار موسیقی خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=45699
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *