×
×

با انتشار یادداشتی

  • کد نوشته: 40627
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • مهدی یراحی خواننده خوش صدا و جوان موسیقی پاپ ایران که پس از سالها فعالیت در زمینه موسیقی، نخستین کنسرت رسمی اش را اواسط مرداد ماه و با استقبال گسترده مخاطبین در شهر تهران به روی صحنه برده بود، با انتشار یادداشتی ضمن اعلام خبر انتشار آلبوم «امپراتور» از مخاطبین خود قدردانی کرد. در ادامه می توانید یادداشت این خواننده را بدون هیچ تغییری از طریق سایت موسیقی ایرانیان دنبال کنید.

    با انتشار یادداشتی
  • نخستین کنسرت مهدی یراحی

    نخستین کنسرت مهدی یراحی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: مهدی یراحی خواننده خوش صدا و جوان موسیقی پاپ ایران که پس از سالها فعالیت در زمینه موسیقی، نخستین کنسرت رسمی اش را اواسط مرداد ماه و با استقبال گسترده مخاطبین در شهر تهران به روی صحنه برده بود، با انتشار یادداشتی ضمن اعلام خبر انتشار آلبوم «امپراتور» از مخاطبین خود قدردانی کرد.

    در ادامه می توانید یادداشت این خواننده را بدون هیچ تغییری از طریق سایت موسیقی ایرانیان دنبال کنید.

    «به نام خدا

    همای اوج سعادت به دام ما افتد…
    عرض سلام و ادب خدمت تک تک حامیان نازنینم که هیچگاه حقیر را تنها نگذاشته ایدو در این سالها در مقاطع مختلف با محبت های بی دریغتان مرابرای رسیدن به اهدافم دلگرم و امیدوار نموده اید.
    صمیمانه بابت استقبالی که از اولین کنسرت به عمل اوردید سپاسگذارم،چه عزیزانی که بر گردن حقیر منت حظور نهادند و چه مهربانانی که با دعاهای خیرشان انرژی اجرای ان دو شب را مضاعف نمودند!
    به لطف و عنایت پروردگار اولین کنسرتمان با وجود تمام فشارها ، کمبود وقت و مساعد نبودن بسیاری از شرایط به گو نه ای ابرومندانه برگزار گردید.
    به یاری پروردگار البوم امپراطور در راه است و بناست تا پایان شهریور به بازار موسیقی عرضه شود.همانطور که مستحضرید تیزرهای البوم طبق برنا مه ریزهای تبلغاتی به نوبت در حال پخش در سایت ها و رسانه های مختلفند.جا دارد از زحمات تمامی دوستانم به خصوص فرید ناصری عزیز که برای تهیه تیزرهای البوم فراوان زحمت کشید صمیمانه قدر دانی نمایم و از شما تمنا دارم برای تمامی تیم تولید امپراطور از صمیم قلب ارزوی ارامش نمایید چرا که تک تک این عزیزان برای هر چه بهتر شدن این اثر در این مدت اسایش و ارامش رااز خود دریغ نمودند!
    در پایان برایتان بهترین ها را ارزو دارم و امید وارم امپراطور که باعشقی بزرگ از قلب ما بر خواست،با مهری بزرگتر به دل شما بنشیند.
    با احترام
    مهدی یراحی»

    https://musiceiranian.ir/?p=40627
       
    برچسب ها مهدی یراحی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *