×
×

اثری تازه از «صائب کاکاوند»

  • کد نوشته: 149539
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۹ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم بداهه نوازی سه تار «بوم خیال»، اثری تازه از «صائب کاکاوند»، توسط این هنرمند منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «بوم خیال» را در ادامه دنبال کنید

    اثری تازه از «صائب کاکاوند»
  • آلبوم بداهه نوازی سه تار «بوم خیال»

    آلبوم بداهه نوازی سه تار «بوم خیال»، اثری تازه از «صائب کاکاوند»، توسط این هنرمند منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم سه تار نوازی «بوم خیال» در فضایی بداهه و مشتمل بر ۵ قطعه به عناوین «ابر-ابوعطا»، «باد-سه گاه»، «سرو-شور»، «رها-اصفهان» و «تنها-دشتی» است که توسط «صائب کاکاوند» به اجرا در آمده اند.

    «صائب کاکاوند»، از نوازندگان باتجربه و فعال موسیقی ایرانی به شمار می‌رود. این هنرمند که تار و سه‌تار را به خوبی می‌نوازد، پیش از این در پروژه‌های هنری بسیاری مانند «پادشاه فصل ها» و «این نیز بگذرد» حضور داشته است. اما «بوم خیال» اولین اثر مستقل این هنرمند است. او متولد ۱۳۶۲ است که آغاز نوازندگی اش با ساز سه تار بوده و پس از آن فراگیری نوازندگی تار را با «وحید خسروی»، «حمیدرضا خبازی»، «فریبرز عزیزی»، «محمدرضا لطفی» و «هوشنگ ظریف» پیگیر شده است.

    تکنوازی سه تار به شیوه‌ای کلاسیک و به دور از نوآوری‌های ناپخته که امروزه زیاد دیده می‌شود، خیلی وقتها به گوهر موسیقی لطمه وارد می‌کند. با این حال نو بودن و تازگی ذات موسیقی است و «بوم خیال» فضای شخصی و خیال انگیز ذهن هنرمندش را نمایش می‌دهد.

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام «بوم خیال»، اولین اثر مستقل «صائب کاکاوند»، منتشر شده است و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آنرا از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند. همچنین خرید آنلاین و دانلود قانونی این اثر از طریق سایت «بیپ تونز» امکان پذیر می باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=149539
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *