×
×

انتشار توسط آوا‌خورشید

  • کد نوشته: 14688
  • شادروان موسوي
  • جمعه, ۲۸ام مرداد ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم‌ «نـواژه» با صدای علی‌رضا شاه‌محمدی در هفتمین روز از جشنواره تابستانی گذر فرهنگی تهران منتشر شد. به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،موسسه فرهنگی- هنری آوا‌خورشید(موسسه نشر موسیقی وابسته به مرکز موسیقی بتهوون) آلبوم‌ «نــواژه» را منتشر و توزیع می‌کند. آلبوم «نــواژه» به آهنگسازی مسعود شناسا و خوانندگی علی‌رضا شاه‌محمدی بر روی اشعاری از عطار، […]

  • آلبوم‌ «نـواژه» با صدای علی‌رضا شاه‌محمدی در هفتمین روز از جشنواره تابستانی گذر فرهنگی تهران منتشر شد.

    به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،موسسه فرهنگی- هنری آوا‌خورشید(موسسه نشر موسیقی وابسته به مرکز موسیقی بتهوون) آلبوم‌ «نــواژه» را منتشر و توزیع می‌کند.

    آلبوم «نــواژه» به آهنگسازی مسعود شناسا و خوانندگی علی‌رضا شاه‌محمدی بر روی اشعاری از عطار، حافظ، شهید بلخی و سهراب سپهری ساخته و تنظیم شده است.

    نوید افقه، ارژنگ سیفی زاده، احسان ذبیحی‌فر، پارسا احتشامی، حامد افشاری از جمله نوازندگانی هستند که مسعود شناسا را در اجرای این اثر همراهی کرده‌اند.

    آخرین اثر مسعود شناسا به هشت سال پیش باز می‌گردد که آلبوم “غم زیبا” را با صدای شهرام ناظری آماده کرده بود.

    علی‌رضا شاه‌محمدی هم آلبوم‌های “سیاوشانه”، “سیاه مشق” و ذوق مستی” و همکاری در کنسرت‌های محمد رضا لطفی و مهدی آذر سینا را در کارنامه خود دارد.

    این آلبوم در حالی منتشر و توزیع می‌شود که مرکز موسیقی بتهوون به عنوان تولید کننده این آثار جزو یازده ناشری است که درحال برگزار کردن دومین جشنواره گذر فرهنگی تهران است. خیابان کریمخان‌زند، گذر فرهنگی تهران نامگذاری شده که به اختصار “گفت” خوانده می‌شود.

    موسسه فرهنگی- هنری آوا‌خورشید(موسسه نشر موسیقی وابسته به مرکز موسیقی بتهوون) آلبوم‌ «نـواژه» را در پنجمین روز از جشنواره گذر فرهنگی تهران منتشر می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=14688
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *