×
×

نخستین فعالیت مستقل هنرمند با سابقه موسیقی

  • کد نوشته: 146150
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logo«میلاد مهرآوا» هنرمند حوزه ی موسیقی نخستین آلبوم رسمی خود را پس از اخذ تمام مجوزهای لازم روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

    +دانلود نخستین تک آهنگ و ویدیوی میلاد مهرآوا

    نخستین فعالیت مستقل هنرمند با سابقه موسیقی
  • «میلاد مهرآوا» هنرمند حوزه ی موسیقی نخستین آلبوم رسمی خود را پس از اخذ تمام مجوزهای لازم روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، میلاد مهرآوا که سالهای زیادی در حوزه‌ی موسیقی در کشور فعالیت حرفه‌ای داشته، نخستین آلبوم رسمی خود را با نام «باران» روانه ی بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

    نخستین آلبوم رسمی میلاد مهرآوا«باران» نام دارد که کلیه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و بزودی روانه ی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    میلاد مهرآوا در گفتگو با خبرنگار ما درباره‌ی نخستین آلبوم مستقل خود در حوزه‌ی موسیقی گفت: «بیش از ده سال است که فعالیت حرفه ای در زمینه ی موسیقی دارم و سابقه ی همکاری با ارکستر سمفونیک تهران و صدا و سیما را داشته ام و آثار زیادی را نیز به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده ساخته‌ام. آلبوم باران نخستین فعالیت رسمی و مستقل من است که تمام سعی من تولید آثاری با کیفیت بالا بوده است.»

    مهرآوا درباره نخستین البوم رسمی خود نیز گفت :«آلبوم باران با ۹ قطعه ،امسال منتشر می‌شود. نخستین تک آهنگ و موزیک ویدیوی این آلبوم به نام «باران» اماده شده است و به عنوان نخستین اثر در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته تا در اختیار دوستداران موسیقی قرار بگیرد. آهنگسازی این اثر را خودم و تنظیم و نوازندگی پیانو را احمد میرمعصومی ،موزیسین خوب و با اخلاق و از دوستان نزدیکم انجام داده است. قرار است قطعات این آلبوم به صورت مجزا و تک تک با فواصل زمانی ۲ ماه منتشر شود و در اخر به صورت آلبوم در اختیار دوستداران موسیقی قرار بگیرد.»

    مهندس مصطفی نعمتی تهیه کنندگی این آلبوم را بر عهده دارد و بزودی تیزر و پوستر این اثر منتشر خواهد شد.

    در ادامه می توانید «باران»  (به شماره مجوز ۰۰۵۴۵/ق/۹۶/۰۲ از دفتر موسیقی وزارت ارشاد – شماره ثبت ۱۸۱۴۷ کتابخانه ملی ایران) با صدای میلاد مهرآوا را به همراه موزیک ویدیوی این اثر، بشنوید، ببینید و دانلود کنید.

    +دانلود «باران»

    آنلاین بشنوید:

     

    +دانلود موزیک ویدئوی «باران»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=146150
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *