×
×

با آهنگسازی «نوید توسلی»

  • کد نوشته: 127196
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی ایرانی «صدایی نیست» با صدای «حسین علیشاپور» و آهنگسازی «نوید توسلی»، از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «ماهور»، روانه ی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، به ص.رت قانونی دانبود نمود.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «عمری عاشقانه نواختم» را در ادامه دنبال کنید

    با آهنگسازی «نوید توسلی»
  • حسین علیشاپور

    حسین علیشاپور

    آلبوم موسیقی ایرانی «صدایی نیست» با صدای «حسین علیشاپور» و آهنگسازی «نوید توسلی»، از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «ماهور»، روانه ی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، به ص.رت قانونی دانبود نمود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «صدایی نیست»، مجموعه ایست در سبک آوازی، با آواز «حسین علیشاپور» و آهنگسازی «نوید توسلی» که شامل ۹ قطعه با عناوین «یاد یار»، «ساز و آواز»، «مضراب پرانی»، «ساز و آواز۲»، «تصنیفِ با دگران»، «ساز و آواز۳»، «تصنیف تو بمان»، «در گذر» و «تصنیف صدایی نیست» می باشد.

    نوازندگی این اثر را «نوید توسلی» و «حمید قنبری» به عهده داشته اند که قطعات را بر سروده هایی از «محمدعلی بهمنی»، «سید محمد حسین شهریار»، «هوشنگ ابتهاج» (ه.ا.سایه)، «نوید توسلی» به اجرا در آورده اند.

    شایان ذکر است آلبوم موسیقی ایرانی «صدایی نیست» ۱۹ آذر ماه در «فرهنگسرای ارسباران» رونمایی شده و به تازگی از سوی شرکت «ماهور» منتشر شده است که علاقمندان می توانند جهت خرید اثر به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نموده یا از «بیپ تونز»، بصورت قانونی خریداری نمایند.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «صدایی نیست» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «صدایی نیست» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=127196
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *