×
×

از صبح سه شنبه ۲۶ مردادماه در سراسر کشور

  • کد نوشته: 117427
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoنخستین آلبوم موسیقی «پیروز بشردوست» با عنوان «جانان» از صبح امروز سه شنبه ۲۶ مردادماه در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی شد که همزمان با پخش فیزیکی، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» نیز در دسترس مخاطبین و دوستداران این خواننده قرار گرفته است.
    +در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «جانان» و جزئیات کامل این اثر را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» مشاهده نمایید

    از صبح سه شنبه ۲۶ مردادماه در سراسر کشور
  • آلبوم «جانان»

    آلبوم «جانان»

    نخستین آلبوم موسیقی «پیروز بشردوست» با عنوان «جانان» از صبح امروز سه شنبه ۲۶ مردادماه در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی شد که همزمان با پخش فیزیکی، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» نیز در دسترس مخاطبین و دوستداران این خواننده قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم موسیقی با عنوان «جانان» در سبک تلفیقی الکترونیک-مقامی تولید شده است.

    بشردوست که در زمینه موسیقی الکترونیک تحصیل کرده، در این آلبوم، موسیقی غنی نواحی ایران را با موسیقی مدرن الکترونیک تلفیق و محصول جدیدی برای ارائه به بازار موسیقی ایران آماده کرده است. هدف از این کار، معرفی موسیقی مقامی ایران به مردم کشور و سایر نقاط دنیا است و به گفته بشردوست، ریمیکس نیست و از موسیقی مقامی الهام گرفته است.

    بشردوست پیش از این قطعه «توبه» را با همراهی محسن شریفیان، سرپرست گروه لیان و میکس جدیدی از قطعه معروف «جانان» با آهنگسازی و تنظیم خود منتشر کرده بود.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «جانان» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این آلبوم موسیقی از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «جانان» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (بییپ تونز)

    +دموی قطعات آلبوم «جانان» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (ریتمو)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «جانان» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=117427
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *