×
×

درباره کنسرت ۲۷ و ۲۸ مرداد «لیان» در تالار وحدت؛

  • کد نوشته: 115625
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • سرپرست گروه موسیقی «لیان» از روایت زوایای ناشناس موسیقی بوشهر و معرفى استعدادهاى این موسیقى در کنسرت ۲۷ و ۲۸ مرداد در تالار وحدت خبر داد.
    +محسن شریفیان: تا ابد خودم را نسبت به موسیقی و فرهنگ غنی بوشهر مسئول می دانم

    درباره کنسرت ۲۷ و ۲۸ مرداد «لیان» در تالار وحدت؛
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    سرپرست گروه موسیقی «لیان» از روایت زوایای ناشناس موسیقی بوشهر و معرفى استعدادهاى این موسیقى در کنسرت ۲۷ و ۲۸ مرداد در تالار وحدت خبر داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محسن شریفیان درباره اجرای برنامه جدید گروهش در تهران گفت: «استراتژی گروه لیان در همه این سالها، روایت بخش های مختلف و البته ناشناخته موسیقی بوشهر و زوایای پنهان آن به مخاطبان موسیقی است و در همه این سالها سعی کرده ایم این موسیقی محلی و غنی را در جغرافیای کشور بیشتر و بهتر معرفی کنیم. این بار هم همه سعی ما روایت بخشی دیگر از موسیقی بوشهر است که کمتر شناخته شده است.»

    وی در ادامه افزود: «اغلب کارهاى ما براى اولین بار در تالار وحدت تهران رونمایى مى شود و از اینکه روایت هاى ناشناخته و بدیع موسیقی بوشهر باید از تهران و مناطق دیگر به گوش همشهری های من و جنوبی ها برسد شاکرم ولى حسرت مى خورم!»

    این هنرمند ادامه داد: «دوست دارم وقتى قرار است یک داستان و یا اتفاق نوستالژیک منطقه در ترانه هایم روایت شود، در درجه ى اول احساس و برخورد مردم همان منطقه را ببینم تا نتیجه ى کارم را بیشتر حس کنم. اما این تبعید موسیقایى را پذیرفته ام و با این وجود تا ابد خودم را نسبت به موسیقی و فرهنگ غنی بوشهر مسئول می دانم و در تلاشم که تعریفی درست و هنری از فرهنگ این خطه از کشور را در ایران و جهان روایت کنیم.»

    گفتنی ست سیاوش خلبانی مدیر اجرایی کنسرت لیان در تهران است و این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «کامیاب بهاران» به مدیریت «علی حق شناس» برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت نیز در هفته های گذشته آغاز شده است و هم اکنون نیز ادامه دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=115625
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *