×
×

این خواننده ۲۷ مرداد برای اولین‌بار در سالن میلاد روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 114966
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • «گرشا رضایی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و با همت شرکت «اکسیر نوین» برای اولین‌بار در تهران روی صحنه می‌رود. +پوستر و جزئیات این کنسرت را در ادامه دنبال کنید

    این خواننده ۲۷ مرداد برای اولین‌بار در سالن میلاد روی صحنه می‌رود
  • photo_2016-07-26_02-40-16«گرشا رضایی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، برای اولین‌بار در تهران روی صحنه می‌رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این خواننده روز ۲۷ مرداد به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و با همت شرکت «اکسیر نوین» کنسرتش را برگزار خواهد کرد. او برای این کنسرت منتخبی از قطعات آلبوم «آبی» و تک‌آهنگ‌ها و تیتراژهای پرطرفدارش نظیر «دولت مخفی» که طی چند سال اخیر منتشر کرده را تدارک دیده و اجرا می‌کند. همچنین تنظیم‌های همه قطعات رپرتوار اجرای گرشا رضایی نسبت به نسخه‌ اصلی آثار تغییر کرده و او قصد دارد با استایل متفاوتی ساخته‌هایش را روی صحنه ببرد. فروش بلیت‌های این برنامه از دیروز آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند به سامانه «اکسیر کنسرت» مراجعه نمایند.

    «گرشا رضایی» پاییز سال گذشته و پس از سال‌ها فعالیت در زمینه‌های نوازندگی، آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی آلبوم «آبی» را با صدای خودش در بازار منتشر کرد. او در آن آلبوم علاوه بر کارهای پاپ چند اثر را هم با رنگ و بوی موسیقی راک و موسیقی فولک به مخاطبانش ارائه کرد. گرشا در گذشته هم سابقه فعالیت در زمینه موسیقی محلی و فولکلوریک را در کارنامه داشت و این تجربیات را قرار است در تلفیق با موسیقی پاپ در کنسرت ۲۷ مرداد روی صحنه به دوستدارانش ارائه کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=114966
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *