×
×

به آهنگسازی «مهدی دانایی»

  • کد نوشته: 114238
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «راز آفرینش» به خوانندگی «بامداد فلاحتی» و آهنگسازی «مهدی دانایی» وارد بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «راز آفرینش» و جزئیات کامل این اثر را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» مشاهده نمایید

    به آهنگسازی «مهدی دانایی»
  • آلبوم موسیقی «راز آفرینش»

    آلبوم موسیقی «راز آفرینش»

    آلبوم موسیقی «راز آفرینش» به خوانندگی «بامداد فلاحتی» و آهنگسازی «مهدی دانایی» وارد بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این آلبوم که از اشعار مولانا ساخته شده، «یوجین گیلفدر» خوانش اشعار این شاعر نامی را برعهده داشته است. همچنین مهدی دانایی، ژوبین عسکریه، طاهر علیرمضانی، حامد آزادی، حسن مکانیکی، هادی پدرام، آرش زنگنه، مهدی مرادی و شروین مهاجر نوازندگان این اثر را شامل می‌شوند.

    «راز آفرینش» سبک موسیقی تلفیقی را ارائه می‌کند، در این سبک سعی شده تا از دستگاه‌ها و گوشه‌های موسیقی ایرانی به همراه موسیقی الکترونیک، فضایی نو پدید آورد. در «راز آفرینش» سازهای ملودیک ایرانی همانند تار، نی، یه تار، سنتور به همراه سازهای کوبه‌ای همچون دف و تمبک در کنار سازهای الکترونیک قرار گرفته‌اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «راز آفرینش» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «راز آفرینش» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «راز آفرینش» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=114238
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *