×
×

بیستمین برنامه هزارصدا، جمعه بیست و هشتم خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود؛

  • کد نوشته: 111041
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۷ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • «تورج شعبانخانی» -هنرمند پیش‌کسوت موسیقی پاپ- در بیستمین برنامه هزارصدا که بعد از ظهر روز جمعه ۲۸ خرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود به صورت افتخاری ساز می‌زند و می‌خواند. در این برنامه که دومین نوبت از سری جدید برنامه‌های مسابقه موسیقی «هزارصدا» در بخش موسیقی پاپ است، «بنیامین بهادری» به عنوان کارشناس خوانندگی، […]

    بیستمین برنامه هزارصدا، جمعه بیست و هشتم خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود؛
  • ۱۰۰۰سثیش«تورج شعبانخانی» -هنرمند پیش‌کسوت موسیقی پاپ- در بیستمین برنامه هزارصدا که بعد از ظهر روز جمعه ۲۸ خرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود به صورت افتخاری ساز می‌زند و می‌خواند.

    در این برنامه که دومین نوبت از سری جدید برنامه‌های مسابقه موسیقی «هزارصدا» در بخش موسیقی پاپ است، «بنیامین بهادری» به عنوان کارشناس خوانندگی، «امیر قدیانی» به عنوان کارشناس آهنگسازی و «فرید احمدی» به عنوان کارشناس ترانه، آثار خوانندگان جوان را مورد بررسی قرار خواهند داد.

    بنیامین بهادری و فرید احمدی پیش از این در اسفندماه سال ۹۳ یک بار دیگر و در آن زمان به همراه علیرضا میرآقا، آرش سعیدی و علی منصوری داوران برنامه هزارصدا بودند.

    هزارصدا برنامه ای برای معرفی استعدادها و چهره های جوان و خوش آتیه موسیقی ست که در آن، برخلاف برنامه های معمول استعدادیابی موسیقی، خوانندگان آثار متعلق به خود را اجرا می‌کنند. این برنامه با مدیریت و اجرای «آرش نصیری» هرماه دو بار -یک برنامه برای موسیقی پاپ و یک برنامه هم برای ساز و آواز موسیقی اصیل ایرانی- برگزار می‌شود. هزارصدای جمعه دومین برنامه از بخش پاپ در سال جدید است.

    این برنامه ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۸ خرداد در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران آغاز می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=111041
       
    برچسب ها تورج شعبانخانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *