×
×

توسط گروه موسیقی «نوای‌جان»

  • کد نوشته: 106145
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • نوای «یاد دور دست» توسط گروه موسیقی «نوای‌جان» در حمایت از بیماران کلیوی در شهرستان «خرم‌دره» طنین‌انداز خواهد شد. «یاد دور دست» عنوان کنسرتی است که به سرپرستی محمدرضا عزیزی طی روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت‌ماه در فرهنگ‌سرای امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره با تاکید بر دستاوردهای موسیقی مدرن ایران اجرا خواهد شد. این […]

    توسط گروه موسیقی «نوای‌جان»
  • consert-pic-Amazing-ir-4نوای «یاد دور دست» توسط گروه موسیقی «نوای‌جان» در حمایت از بیماران کلیوی در شهرستان «خرم‌دره» طنین‌انداز خواهد شد.

    «یاد دور دست» عنوان کنسرتی است که به سرپرستی محمدرضا عزیزی طی روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت‌ماه در فرهنگ‌سرای امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره با تاکید بر دستاوردهای موسیقی مدرن ایران اجرا خواهد شد.

    این کنسرت که چهارمین اجرای گروه «نوای جان» در سطح منطقه است، شامل قطعاتی به آهنگ‌سازی و تنظیم‌کنندگی علی قمصری و محمدرضا عزیزی خواهد بود، این گروه در کارنامه خود سابقه اجرا در شبکه‌های جام جم و شبکه اشراق را دارد و نیز مقام جشنواره کشوری را کسب کرده است.

    محمدرضا عزیزی – سرپرست گروه – درباره این کنسرت اظهار کرد: هدف فعالیت‌های گروه موسیقی «نوای جان» ایجاد محیطی شاد و فرهنگی برای جوانان و مردم منطقه، پیشرفت سطح فرهنگی شهرستان، و تلاش برای آشنایی اقشار مختلف مردم با انجمن‌های خیریه و شیوه‌های کمک‌رسانی به نیازمندان است.

    وی با بیان اینکه هنرمندان همواره بعد از گذشت سال‌ها فعالیت، انتظار همکاری‌ها و حمایت‌های بیشتر مسئولان و هنردوستان را دارند، بیان کرد: منظور فقط حمایت مادی نیست، اگر چه حمایت مادی بخشی از نیازهای مهم هنرمندان است ولی خواسته اصلی فعالان عرصه هنر، ایجاد محیط و فضایی است که هنرمندان بتوانند با آرامش بیشتری به فعالیت‌های هنری خود بپردازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=106145
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *