×
×

به آهنگسازی و خوانندگی «مسیح محقق»

  • کد نوشته: 60660
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام مهر ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم «سلامی دوباره» به آهنگسازی و خوانندگی مسیح محقق (ملقب به شیدی) توسط نشر موسیقی ارغنون به همت سروش ریاضی منتشر و از ابتدای مهرماه در بازار موسیقی کشور عرضه شد.
    +مسیح محقق (شیدی) از موسیقیدانان نسل گذشته بوده که از دهه ۴۰ در حوزه موسیقی جز، بلوز و کانتری و راک فعالیت داشته و طی سه دهه اخیر در حوزه تلفیق موسیقی سنتی ایرانی و سبک‌های کانتری، بلوز، جز و راک متمرکز گردیده است

    به آهنگسازی و خوانندگی «مسیح محقق»
  • آلبوم «سلامی دوباره»

    آلبوم «سلامی دوباره»

    موسیقی ایرانیان – نسیم صدری: آلبوم «سلامی دوباره» به آهنگسازی و خوانندگی مسیح محقق (ملقب به شیدی) توسط نشر موسیقی ارغنون به همت سروش ریاضی منتشر و از ابتدای مهرماه در بازار موسیقی کشور عرضه شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، آلبوم نامبرده شامل ۹ قطعه در ژانر موسیقی تلفیقی بوده که ۸ قطعه آن با کلامی از شاعران معاصر ایران همچون سهراب سپهری، فروغ فرخزاد، احمد شاملو و قیصر امین‌پور و همچنین غزلیاتی از مولانا می‌باشد و تنها قطعهٔ بی‌کلام این آلبوم، اجرای بداهه نوازی تار روی پرلود شماره یک یوهان سباستیان باخ است.

    مسیح محقق در آلبوم «سلامی دوباره» علاوه بر آواز، نوازندگی تار، سه تار، گیتار نایلون و آکوستیک، کیبوردز و سازهای کوبه‌ای را بر عهده دارد و دیگر نوازندگانی که در این آلبوم همکاری داشته‌اند، بابک امینی (گیتار)، رُزا گیاهی (آواز همراه و پیانو)، سپیده وحیدی (آواز همراه)، سهراب محرابی (پیانو)، رامین وحدتی (گیتار الکتریک)، بابک آخوندی (گیتار آکوستیک) و وحید مومنی (فلوت رکوردر) می‌باشند.

    شایان ذکر است مسیح محقق (شیدی) از موسیقیدانان نسل گذشته بوده که از دهه ۴۰ در حوزه موسیقی جز، بلوز و کانتری و راک فعالیت داشته و طی سه دهه اخیر در حوزه تلفیق موسیقی سنتی ایرانی و سبک‌های کانتری، بلوز، جز و راک متمرکز گردیده است.

    از این آهنگساز پیش‌تر دو آلبوم به نام‌های «دو پیکر» (موسیقی فیوژن بی‌کلام) و «عاشقی پیداست» (موسیقی با کلام روی اشعار شاعران معاصر ایران) منتشر شده است.

    علاقه مندان برای تهیه  آلبوم «سلامی دوباره» به صورت نسخه اصلی می توانند به مرکاز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=60660
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *