×
×

هشتم شهریورماه

  • کد نوشته: 186452
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۷ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • «ارغنون» که عنوان برنامه ای با محوریت موسیقی از رادیو گفتگو است، هشتم شهریور میزبان حامد همایون خواننده جوان موسیقی پاپ می شود.

    هشتم شهریورماه
  • «ارغنون» که عنوان برنامه ای با محوریت موسیقی از رادیو گفتگو است، هشتم شهریور میزبان حامد همایون خواننده جوان موسیقی پاپ می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «ارغنون» عنوان برنامه ای از رادیو گفتگو است که با محوریت موسیقی به مقوله های مرتبط با این حوزه می‌پردازد و با بررسی نگاه دینی و مقوله هایی که اسلام در این حوزه مورد توجه قرار داده است، روی آنتن می رود.

    فرهاد دهنوی تهیه کننده این برنامه با بیان اینکه «ارغنون» تلاش می‌کند تا مشکلات و دغدغه های حوزه موسیقی کشور را با حضور دست اندرکاران آن مطرح کند، عنوان کرد: این برنامه با هدف شفاف سازی و ارایه راهکارهای ساماندهی حوزه موسیقی با حضور استادان فقه، موسیقی و دیگر حوزه‌های علوم انسانی و طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مختلف آنها روی آنتن می‌رود.

    وی اظهار کرد: هشتم شهریور در برنامه «ارغنون» به موضوع ماندگاری خوانندگان پاپ در عرصه حرفه‌ای می پردازیم که حامد همایون خواننده جوان موسیقی پاپ از مهمانان این برنامه خواهد بود.

    تهیه کننده «ارغنون» در پایان گفت: سامان امامی مجرد آهنگساز، امیر حسینی نژاد ترانه سرا و محسن رجب پور مدیر عامل ترانه شرقی دیگر مهمانان این برنامه هستند که به بحث و تبادل نظر درباره موضوع برنامه می پردازند.

    «ارغنون» روزهای پنجشنبه ساعت ۲۱ از رادیو گفتگو پخش می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=186452
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *