تاثیرات مثبت پخش سوپرمارکتی آلبوم‌ها بر موسیقی کشور

  • کد خبر : 9956
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۹

قسمت چهارم پرونده پخش سوپرمارکتی احیا کننده‌ی موسیقی پاپ مصرفی و نابودکننده‌ی موسیقی جدی یکی از بزرگترین خطرهایی که توزیع سوپرمارکتی دارد بزرگ شدن و قوی شدن بیش از حد شرکت های پخش سوپرمارکتی است، اصولا جا افتادن توزیع سوپرمارکتی در موسیقی کشور باعث قدرت یافتن بیش از حد شرکت های پخش می شود … […]

قسمت چهارم پرونده
پخش سوپرمارکتی احیا کننده‌ی موسیقی پاپ مصرفی و نابودکننده‌ی موسیقی جدی

یکی از بزرگترین خطرهایی که توزیع سوپرمارکتی دارد بزرگ شدن و قوی شدن بیش از حد شرکت های پخش سوپرمارکتی است، اصولا جا افتادن توزیع سوپرمارکتی در موسیقی کشور باعث قدرت یافتن بیش از حد شرکت های پخش می شود …

قسمت سوم پرونده
“پخش سوپرمارکتی” عامل پلمپ فروشگاه‌های عرصه‌ی محصولات موسیقایی

اگر زنده ماندن موسیقی مجاز تنها با شهید شدن فروشگاههای موسیقی امکان پذیر است چرا یک شهید ندهیم تا موسیقی مان را از مرگ نجات دهیم؟…

قسمت دوم پرونده
ایجاد فرصت مناسب برای اصلاح سلیقه‌ی شنیداری مردم از طریق پخش سوپرمارکتی آلبوم‌های موسیقی توسط دستگا‌ه‌های فرهنگی

پخش سوپرمارکتی می‌تواند فرصت مغتنمی را برای اصلاح سلیقه‌ی شنیداری مردم توسط وزارت فرهنگ و انجمن موسیقی ایجاد کند، به شرطی که دستگاه‌های فرهنگی کشور کمی آگاه، دلسوز، فعال، اهل تجربه‌ی راه‌های نو و دارای کمی دغدغه‌ها‌ی فرهنگی باشند، شرطی که متاسفانه به برقرار بودن آن بدبین هستیم…

 

 

قسمت اول پرونده
تاثیرات مثبت پخش سوپرمارکتی آلبوم‌ها بر موسیقی کشور

مقاله‌ای که در ادامه خواهید خواند یکی از مطالب مهم در مورد “پخش سوپرمارکتی آلبوم‌های موسیقی” می‌باشد، از آنجا که ممکن است برخی از بازدیدکنندگان، این مقاله را با دقت کافی مطالعه نکرده باشند، خواندن این مطلب را به همه‌ی موسیقی‌دوستان و بالاخص مسئولین و تهیه‌کنندگان پیشنهاد می‌کنیم…

منبع: مجله موسيقي ايرانيان
لینک کوتاه : https://musiceiranian.ir/?p=9956

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

    دیدگاهها بسته است.