×
×

در قالب دو کتاب

  • کد نوشته: 97834
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • زندگی هنری داریوش رفیعی تا کنون در قالب دو کتاب منتشر شده اما امسال همزمان با سالگرد درگذشت این هنرمند کتاب دیگری با عنوان «افسونگر بم» که نگاه متفاوتی به زندگی رفیعی دارد به نویسندگی فرزاد فدوی راهی بازار شد. فرزاد فدوی نویسنده گفت: ۱۱ سال است که همزمان با سالروز درگذشت داریوش رفیعی در […]

    در قالب دو کتاب
  • ۳۴۰۳۳۴۱زندگی هنری داریوش رفیعی تا کنون در قالب دو کتاب منتشر شده اما امسال همزمان با سالگرد درگذشت این هنرمند کتاب دیگری با عنوان «افسونگر بم» که نگاه متفاوتی به زندگی رفیعی دارد به نویسندگی فرزاد فدوی راهی بازار شد.

    فرزاد فدوی نویسنده گفت: ۱۱ سال است که همزمان با سالروز درگذشت داریوش رفیعی در قالب یک مراسم بزرگداشت با حضور دوستان و هنرمندان یاد و خاطره این هنرمند را گرامی می داریم امسال نیز همانند همه این سالها با حضور بر سر مزار داریوش رفیعی یادشان را زنده کردیم.

    وی افزود: بزرگداشت اقای رفیعی امسال مصادف شد با انتشار کتابم درباره ایشان که «افسونگر بم» نام دارد. من سالها روی زندگی این هنرمند تحقیق کردم و با مراوداتی که با خانواده او داشتم و نیز خواندن دو کتابی که از زندگی او به چاپ رسیده بود ، تصمیم گرفتم کتابی بنویسم که از ابعاد دیگر به زندگی داریوش رفیعی بپردازم.

    این نویسنده ادامه داد: این کتاب که هم اکنون توسط انتشارات «افق بی پایان» منتشر شده شامل بخش هایی چون زندگی نامه ، مصاحبه من با اشخاصی چون کوروس سرهنگ زاده، معینی کرمانشاهی، مرتضی احمدی، جمشید مشایخی و …. ، تحلیلی از موسیقی ضربی که ایشان بنیانگذارش بودند و آلبوم عکس این هنرمند است.

    فدوی در خاتمه خاطر نشان کرد:«افسونگر بم» بعد از ۵ سال توانست مجوز انتشار بگیرد و خوشحالم که همزمان با مراسم بزرگداشت داریوش رفیعی منتشر شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=97834
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *