×
×

این قطعه را از موسیقی ایرانیان دانلود کنید

  • کد نوشته: 24942
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام آبان ۱۳۹۱
  • ۵ دیدگاه
  • تک آهنگ شنیدنی «گلنار» با صدای علی ترکی‌پور خواننده جوان و آینده دار موسیقی ایرانی منتشر شد. در ادامه می توانید این قطعه را از طریق سایت موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    این قطعه را از موسیقی ایرانیان دانلود کنید
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تک آهنگ شنیدنی «گلنار» با صدای علی ترکی‌پور خواننده جوان و آینده دار موسیقی ایرانی منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این قطعه بازخوانی اثر ماندگار داریوش رفیعی با شعری از کریم فکور است.

    ترکی‌پور با ۲۰ سال سن و با مشکل کم بینایی در زمینهٔ آهنگسازی، نوازندگی پیانو، تار، سه تار، ترانه سرایی و خوانندگی فعالیت می‌کند، وی کار خود را از دوران کودکی نزد اساتیدی همچون زنده یاد رضا دبیری و حسین خواجه امیری (ایرج) در حیطه‌های آواز سنتی شروع کرده و در حال حاضر نیز برای انتشار اولین آلبوم رسمی خود به دنبال جذب اسپانسر است.

    اولین آلبوم این خواننده در دو بخش خواهد بود که ترکی‌پور در بخش نخست به بازخوانی قطعات ماندگار موسیقی ایرانی از جمله «گلنار» و «منتظرت بودم» می پردازد و بخش دیگر این اثر هم شامل قطعاتی با اشعار این خواننده و تعدادی شاعر با ذوق خواهد بود که کار آهنگسازی قطعات آلبوم را هم این جوان آینده دار برعهده خواهد داشت.

    در ادامه می توانید این تک آهنگ شنیدنی را از طریق سایت موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=24942
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *