×
×

به سرپرستی امیر شریقی و خوانندگی مهدی امامی

  • کد نوشته: 96759
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «نقش» به سرپرستی امیر شریقی و خوانندگی مهدی امامی ۲ بهمن ساعت ۲۰ در سالن باربد فرهنگستان هنر کنسرت می دهد. مهدی امامی، خواننده گروه«نقش» با اعلام این خبر گفت: این کنسرت در دو بخش تدارک دیده شده که در یک بخش آن تکنوازی سه تار و در بخش دیگر ساز و آواز […]

    به سرپرستی امیر شریقی و خوانندگی مهدی امامی
  • ۹۳۱۱_۸۷۹گروه موسیقی «نقش» به سرپرستی امیر شریقی و خوانندگی مهدی امامی ۲ بهمن ساعت ۲۰ در سالن باربد فرهنگستان هنر کنسرت می دهد.

    مهدی امامی، خواننده گروه«نقش» با اعلام این خبر گفت: این کنسرت در دو بخش تدارک دیده شده که در یک بخش آن تکنوازی سه تار و در بخش دیگر ساز و آواز در مایه اصفهان به اجرا در خواهد آمد.

    امامی با اشاره به متمرکز بودن گروه موسیقی نقش بر روی امکانات بالقوه موسیقی دستگاهی ایران خاطرنشان کرد:ما در راستای پرداختن به موسیقی کلاسیک ایران و مقوله ساز و آواز، کنسرت های زیادی را در قالب گروه نوازی در داخل و خارج از ایران اجرا کرده ایم و حاصل این چند سال فعالیت گروه نقش علاوه بر کنسرت های متعدد، انتشار آلبوم های برافشان و چهارسو توسط انتشارات ماهور بوده است.

    وی در پایان گفت: کنسرت پیش رو در راستای اهداف گروه و به صورت ساز و آواز خواهد بود.از خصوصیات این اجرا این است که قصد داریم در صورت امکان از سیستم صوتی و میکروفن استفاده نکنیم به همین دلیل نیز سالن کوچکتر با این شرایط را برای اجرا برگزیدیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=96759
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *