×
×

با اجرا و هنرنمایی گروه تارَک
آلبوم «کنسرت زمستان» از علی کاظمی و مهدی امامی منتشر شد

  • کد نوشته: 423357
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۱ام بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «کنسرت زمستان» به آهنگسازی علی کاظمی، آواز مهدی امامی و نوازندگی گروه «تارَک»، توسط آهنگساز اثر منتشر شده و پیش روی علاقمندان قرار گرفت.

    آلبوم «کنسرت زمستان» از علی کاظمی و مهدی امامی منتشر شد
  • آلبوم کنسرت زمستان است منتشر شد

    آلبوم «کنسرت زمستان» به آهنگسازی علی کاظمی، آواز مهدی امامی و نوازندگی گروه «تارَک»، توسط آهنگساز اثر منتشر شده و پیش روی علاقمندان قرار گرفت.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «کنسرت زمستان» عمدتاَ مربوط به اجرای زنده این گروه است که سال گذشته در دو مجلس بروی صحنه رفته بود و حالا در قالب یک آلبوم راهی بازار موسیقی شده است.

    قطعات این آلبوم به قرار «درآمد»، «تارک»، «زمستان»، «فیروزه» و «نهفت»، (مجلس اول) و «گردانیه»، «بیداد» و «بویه»، (مجلس دوم) می باشد و بر سروده هایی از اوحدی، حافظ، خواجو، فردوسی و شهریار به اجرا در آمده اند.

    مهدی امامی (آواز و دایره)، علی کاظمی (آهنگساز و نوازنده تار)، پوریا فرجی (سنتور)، بهنوش بهنام نیا (کمانچه)، یاسمین شاه حسینی (عود)، پویان گرامی (تمبک) اعضای این کنسرت و آلبوم هستند.

    گروه موسیقی «تارک» روزهای دوم و سوم دی ماه سال ۱۳۹۸ بود که بخش‌های عمده‌ای از آلبوم «کنسرت زمستان» را در تالار رودکی تهران برگزار کرد. در این کنسرت قطعات «آواز زمستان»، «طارم فیروزه»، «آواز آرام عمر»، «آواز جام عشق»، «چهار مضراب نهفت»، «آواز زلف تو»، «ای خوشا» به آهنگسازی و تنظیم علی کاظمی اجرا شد.

    شایان ذکر است که آلبوم «کنسرت زمستان» با صدای مهدی امامی منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را از رسانه های مجاز و معتبر موسیقی به صورت قانونی دانلود کنند.

     

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=423357
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *