×
×

از طریق سایت های معتبر موسیقی

  • کد نوشته: 96203
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۷ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • «علی معصومی» بعد از انتشار قطعه موفق «از روی عطرت» قطعه جدیدی به نام «وسواسم» را از طریق سایت های معتبر موسیقی منتشر میکند.
    +این خواننده تجریه ۱۵ سال ورزش حرفه ای در رشته بسکتبال و بازی در تیم های ملی ایران را در کارنامه دارد!

    از طریق سایت های معتبر موسیقی
  • علی معصومی

    علی معصومی

    «علی معصومی» بعد از انتشار قطعه موفق «از روی عطرت» قطعه جدیدی به نام «وسواسم» را از طریق سایت های معتبر موسیقی منتشر میکند.

    معصومی که سال ها پیش قطعاتی را با نام های ترانه خون، لجبازی، کاش میشد و باورم نمیشه در دسترس مخاطبین قرار داده بود این بار قطعه وسواسم را در فضای مدرن تری خلق کرده است. ترانه و ملودی و تنظیم این قطعه را علی حسین زاده انجام داده اند.

    این خواننده که در زندگی تجریه ۱۵ سال ورزش حرفه ای در رشته بسکتبال و بازی در تیم های ملی ایران را در کارنامه دارد معتقد است که مسیر موسیقی که انتخاب کرده با برنامه و حرفه ایست.

    علی معصومی نوید پخش چند قطعه جدید را تا پایان امسال داد و در همین زمینه گفت: «با تیم های جدید و فضاهای جدید مشغول کار هستم و خوشحالم با هنرمندانی همچون مهران عباسی، امیر علی زمانیان و محمد کاظمی همکاری میکنم و به زودی آثار تولید شده را در اختیار مردم قرار میدهم و امیدوارم که این موزیک ها هم با استقبال روبرو شود.»

    علی معصومی در رابطه با پخش آلبوم و کنسرت هم خاطرنشان کرد: «برنامه هایی را در نظر داریم و در حال پیگیری هستیم و به امید خدا در بهار آلبوم را منتشر میکنیم و یک برنامه هم برای تور کنسرت در نظر داریم که برنامه های دقیق در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=96203
       
    برچسب ها علی معصومی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *