×
×

در آستانه فرارسیدن روز پدر

  • کد نوشته: 105326
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۱ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال که چند سالی است در حوزه خوانندگی فعالیت می کند در آستانه فرارسیدن روز پدر قطعه موسیقایی «مرد» را به یاد همه پدران و مسعود کیمیایی منتشر کرد. علی معصومی بعد از انتشار قطعات «روی عطرت»، «وسواسم»، «پرستو»، قطعه جدید «مرد» را همزمان با فرا رسیدن سالروز تولد حضرت علی […]

    در آستانه فرارسیدن روز پدر
  • ۲۰۵۳۶۶۱بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال که چند سالی است در حوزه خوانندگی فعالیت می کند در آستانه فرارسیدن روز پدر قطعه موسیقایی «مرد» را به یاد همه پدران و مسعود کیمیایی منتشر کرد.

    علی معصومی بعد از انتشار قطعات «روی عطرت»، «وسواسم»، «پرستو»، قطعه جدید «مرد» را همزمان با فرا رسیدن سالروز تولد حضرت علی (ع) و روز پدر منتشر کرد.

    در قطعه «مرد» عباس علی اسکتی ترانه سرا، علی معصومی آهنگساز و خواننده، علیرضا زارع تنظیم کننده، محمد فلاحی میکس و مسترینگ و میثم مروستی نوازنده ویولن هستند.

    علی معصومی که سابقه هفت سال بازی در تیم ملی بسکتبال کشورمان را داشته با اشاره به تقدیم این قطعه به مسعود کیمیایی بیان کرد: از زمان بچگی که پدرم در زمینه سینما فعالیت می کرد باعث شد من پیگیر و علاقه مند به کارهای مسعود کیمیایی شوم به طوری که از شخصیت و فیلم های این مرد همیشه لذت می بردم. زمانی که ضبط این قطعه به پایان رسید ناخودآگاه یاد مسعود کیمیایی افتادم و از پارسال تصمیم گرفتم که در یک فرصت مناسب این کار را تقدیم ایشان کنم.

    وی درباره تازه ترین آلبوم موسیقی خود توضیح داد: آلبوم «سرنوشت» شامل یازده قطعه است که با همکاری چهره هایی همچون مهران عباسی، هومن نامداری، اشکان آبرون، امیر علی زمانیان، محمد کاظمی، علی مهرگان، علی حسین زاده، علیرضا زارع، عباسعلی اسکتی، محمد فلاحی در حال دریافت مجوز از دفتر موسیقی است و موسسه فرهنگی هنری نشر موسیقی کوک به مدیریت رضا کریمی تبار مسئولیت این امر را به عهده دارد. البته طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بنا بر این است که آلبوم اواسط تابستان منتشر شود.

    این خواننده گفت: تمام تلاش خود را انجام داده ام که این آلبوم از استاندارهای لازم برخوردار بوده و برای مخاطب به لحاظ موسیقایی و محتوایی حرف تازه ای داشته باشد. چرا که اصولا ارائه یک اثر تکراری نمی تواند چندان روی ذائقه مخاطب تاثیرگذار باشد. از سوی دیگر همزمان با انتشار آلبوم چند قطعه از آلبوم رابه صورت تصویری و با مجوز قانونی از رسانه های مجاز پخش می کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=105326
       
    برچسب ها علی معصومی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *