×
×

از طریق «نواخانه» سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 96407
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۷ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo«علی معصومی» بعد از انتشار قطعه موفق «از روی عطرت» قطعه جدیدی به نام «وسواسم» را از طریق سایت های معتبر موسیقی منتشر میکند.

    از طریق «نواخانه» سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • Ali Masoumi«علی معصومی» بعد از انتشار قطعه موفق «از روی عطرت» قطعه جدیدی به نام «وسواسم» را از طریق «نواخانه» سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر کرد.

    معصومی که سال ها پیش قطعاتی را با نام های ترانه خون، لجبازی، کاش میشد و باورم نمیشه در دسترس مخاطبین قرار داده بود این بار قطعه وسواسم را در فضای مدرن تری خلق کرده است. ترانه و ملودی و تنظیم این قطعه را علی حسین زاده انجام داده اند.

    این خواننده که در زندگی تجریه ۱۵ سال ورزش حرفه ای در رشته بسکتبال و بازی در تیم های ملی ایران را در کارنامه دارد معتقد است که مسیر موسیقی که انتخاب کرده با برنامه و حرفه ایست.

    علی معصومی نوید پخش چند قطعه جدید را تا پایان امسال داد و در همین زمینه گفت: «با تیم های جدید و فضاهای جدید مشغول کار هستم و خوشحالم با هنرمندانی همچون مهران عباسی، امیر علی زمانیان و محمد کاظمی همکاری میکنم و به زودی آثار تولید شده را در اختیار مردم قرار میدهم و امیدوارم که این موزیک ها هم با استقبال روبرو شود.»

    علی معصومی در رابطه با پخش آلبوم و کنسرت هم خاطرنشان کرد: «برنامه هایی را در نظر داریم و در حال پیگیری هستیم و به امید خدا در بهار آلبوم را منتشر میکنیم و یک برنامه هم برای تور کنسرت در نظر داریم که برنامه های دقیق در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.»

    می توانید «وسواسم» را با اجازه صاحب اثر و از طریق «نواخانه» سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=96407
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *