×
×

همایون رحیمیان مایستر اصلی است

  • کد نوشته: 94075
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • ارسلان کامکار نوازنده پیشکسوت ویولن از حضور خود در مجموعه ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی، در قالب مایستر مهمان خبر داد. ارسلان کامکار درباره حضور دوباره اش در ارکستر موسیقی ملی توضیح داد: با صحبت هایی که با آقای فرهاد فخرالدینی رهبر ارکستر ملی داشتم قرار بر این است که در تعدادی […]

    همایون رحیمیان مایستر اصلی است
  • ارسلان کامکار

    ارسلان کامکار

    ارسلان کامکار نوازنده پیشکسوت ویولن از حضور خود در مجموعه ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی، در قالب مایستر مهمان خبر داد.

    ارسلان کامکار درباره حضور دوباره اش در ارکستر موسیقی ملی توضیح داد: با صحبت هایی که با آقای فرهاد فخرالدینی رهبر ارکستر ملی داشتم قرار بر این است که در تعدادی از کنسرت های ارکستر موسیقی ملی به عنوان کنسرت مایستر حضور داشته باشم. البته آقای همایون رحیمیان به عنوان مایستر اصلی حضور خواهند داشت و بنده فقط به عنوان مایستر مهمان در کنار گروه حضور خواهم داشت.

    وی که چندی پیش به دلیل خستگی ناشی از فعالیت های چند ساله خود در ارکسترها از نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران استعفا کرده بود، بیان کرد: بنده دیگر توانایی گذشته را ندارم و قادر نیستم هر روز در تمرین‌های ارکسترها حضور داشته باشم بنابراین با توجه به خستگی ناشی از فعالیت های این چند ساله تصمیم گرفتم تا از ارکستر سمفونیک تهران استعفا دهم. ضمن اینکه بنده دو سال است که بازنشسته هستم اما به طور حتم در آینده به صورت پروژه ای با ارکسترهای مختلف از جمله ارکستر البرز و ارکستر موسیقی ملی همکاری هایی خواهم داشت.

    تازه ترین کنسرت ارکستر موسیقی ملی روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه با اجرای قطعاتی از حسین دهلوی، مرتضی حنانه، علی اکبر قربانی، شهرام توکلی و همایون خرم به رهبری فرهاد فخرالدینی در تالار وحدت برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=94075
       
    برچسب ها ارسلان کامکار

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *