×
×

شیرین معینی کرمانشاهی خبر داد:

  • کد نوشته: 92902
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۸ام آبان ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • فرزند بزرگ مرحوم رحیم معینی کرمانشاهی از خاکسپاری این شاعر و ترانه‌سرای بزرگ کشور در بهشت سکینه کرج خبر داد. شیرین معینی کرمانشاهی اظهار کرد: مراسم تشییع پدرم، ساعت ۹:۳۰ فردا (جمعه، ۲۹ آبان) از مقابل بیمارستان جم تهران برگزار می‌شود. وی افزود: پیکر او نیز در کنار مزار مادرم در بهشت سکینه کرج به […]

    شیرین معینی کرمانشاهی خبر داد:
  • ۱۴۱۵۷۷۷۸۰۳۹۹۹_۹۹فرزند بزرگ مرحوم رحیم معینی کرمانشاهی از خاکسپاری این شاعر و ترانه‌سرای بزرگ کشور در بهشت سکینه کرج خبر داد.

    شیرین معینی کرمانشاهی اظهار کرد: مراسم تشییع پدرم، ساعت ۹:۳۰ فردا (جمعه، ۲۹ آبان) از مقابل بیمارستان جم تهران برگزار می‌شود.

    وی افزود: پیکر او نیز در کنار مزار مادرم در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده می‌شود.

    وی با بیان اینکه پدرم تمایل داشت در زادگاهش کرمانشاه به خاک سپرده شود، گفت: مرحوم معینی کرمانشاهی ۹۳ سال سن داشت و پیش‌بینی می‌شد خیلی زود از دنیا برود، ولی مسئولین فرهنگی کرمانشاه هیچ چیزی را آماده نکرده و قطعه‌ای را از قبل تعیین و برای او مهیا نکرده بودند.

    وی ادامه داد: البته امروز با ما تماس گرفتند که زمینی را در کرمانشاه برای دفن او می‌دهند، اما چون چیزی از قبل آماده نشده پیکر او را در بهشت سکینه کرج به خاک می‌سپاریم. اگر مسئولین از قبل شرایط را مهیا کرده بودند چه کسی بدش می‌آمد این شاعر در زادگاهش به خاک سپرده شود.

    رحیم معینی کرمانشاهی از شاعران غزل‌سرا و ترانه‌سرایان نام‌دار کشور ۲۶ آبان در بیمارستان جم از دنیا رفت.

    معینی کرمانشاهی از سال ۸۷ به دلیل کهولت سن،‌ با بیماری نفس‌تنگی و ناراحتیِ سینه دست‌وپنجه نرم می‌کرد.

    رحیم معینی کرمانشاهی سال ۱۳۰۱ خورشیدی در کرمانشاه متولد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=92902
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *