×
×

اجرای یک کنسرت ویژه پیانو

  • کد نوشته: 91576
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • ودود موذن خواننده موسیقی پاپ – سنتی کشورمان بهمن ماه سال جاری بعد از چند ماه دوری از فعالیت های اجرایی زنده ، تازه ترین کنسرت خود را در اردبیل برگزار می کند. عاصمه میرفندرسکی مدیر موسسه «آوای مهربانی» درباره کنسرت ودود موذن‌ اینگونه توضیح داد: کنسرت بزرگ ودود موذن خواننده موسیقی پاپ سنتی کشورمان […]

    اجرای یک کنسرت ویژه پیانو
  • ۱۸۸۸۸۹۹ودود موذن خواننده موسیقی پاپ – سنتی کشورمان بهمن ماه سال جاری بعد از چند ماه دوری از فعالیت های اجرایی زنده ، تازه ترین کنسرت خود را در اردبیل برگزار می کند.

    عاصمه میرفندرسکی مدیر موسسه «آوای مهربانی» درباره کنسرت ودود موذن‌ اینگونه توضیح داد: کنسرت بزرگ ودود موذن خواننده موسیقی پاپ سنتی کشورمان که مدت های زیادی بود در اجراهای زنده حضور نداشت، روزهای اول و دوم بهمن ماه در اردبیل برگزار می شود.

    به گفته وی، در این کنسرت که به نفع موسسسه خیریه «مهر آفرین» برگزار می شود، ودود موذن‌ همراه با گروه «خطایی» بعد از مدت ها دوری از اجرای زنده، کنسرتی را برگزار می کند.

    وی درباره فعالیت های دیگر موسسه «آوای مهربانی» نیز بیان کرد: ششم دی ماه امسال یک کنسرت پیانوی کلاسیک ایرانی به هنرمندی پویان آزاده از فارغ التحصیلان رشته موسیقی کشور آلمان، در قالب یک برنامه پژوهشی در تالار رودکی برگزار می شود. آزاده تصمیم دارد در این کنسرت ضمن اجرای شیوه های نوازندگی مرتضی خان محجوبی و جواد معروفی این موضوع را به اثبات برساند که سبک پیانونوازی ایرانی قابلیت ارائه در مباحث تئوریک و آکادمیک عالی موسیقی را دارد که این موضوع کمتر در محافل بین المللی به اثبات رسیده است.

    این تهیه کننده آثار موسیقایی در پایان عنوان کرد: برگزاری یک برنامه ویژه بانوان با هنرمندی بانو ذوالفقاری در سالروز تولد حضرت رسول (ص) و اجرای یک کنسرت دونوازی با هنرمندی سلمان سالک و مجید علیزاده در تالار باربد فرهنگستان هنر از جمله برنامه های این موسسه در چند ماه آینده است. البته چند برنامه ویژه دیگر با حضور هنرمندان برجسته حوزه موسیقی داریم که به محض عقد قرارداد پیرامون آنها اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=91576
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *