×
×

آغاز تور اروپایی «کوارتت کاسته»

  • کد نوشته: 89786
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۷ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • تور اروپایی کنسرت های «کوارتت کاسته» از ۲۳ مهر امسال با اجرای چند برنامه در کشورهای اتریش، ایتالیا، فرانسه، هلند و ترکیه آغاز می شود. رامین صدیقی تهیه کننده و مدیر برنامه های «کوارتت کاسته» از آغاز تور کنسرت های اروپای «کوارتت کاسته» در چند کشور اروپایی خبر داد. وی در این باره گفت: «کوارتت […]

    آغاز تور اروپایی «کوارتت کاسته»
  • ۱۶۶۶۷۹۲تور اروپایی کنسرت های «کوارتت کاسته» از ۲۳ مهر امسال با اجرای چند برنامه در کشورهای اتریش، ایتالیا، فرانسه، هلند و ترکیه آغاز می شود.

    رامین صدیقی تهیه کننده و مدیر برنامه های «کوارتت کاسته» از آغاز تور کنسرت های اروپای «کوارتت کاسته» در چند کشور اروپایی خبر داد.

    وی در این باره گفت: «کوارتت کاسته» از پانزدهم اکتبر مصادف با ۲۳ مهر ماه سال جاری تور کنسرت های اروپایی خود را با اجرای یک برنامه در شهر اوترخت کشور هلند آغاز می کند. این گروه دو روز بعد از اجرای این برنامه در قالب برگزاری فستیوال جَز «سیته» در کشور فرانسه کنسرت دیگری را برگزار می کنند. ضمن اینکه در روز ۲۰ اکتبر مصادف با ۲۸ مهر ماه هم اجرایی در شهر وین اتریش خواهیم داشت.

    صدیقی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام گرفته گروه بعد از یک استراحت هفت روزه برای شرکت در همایش بین المللی «وُمِکس» راهی کشور اسپانیا می شوند و بعد از یک مراسم سخنرانی که بنده درباره وضعیت موسیقی ایران در آنجا ارائه خواهم داد، قرار است اجرایی هم داشته باشیم. ضمن اینکه در این همایش غرفه انتشارات «هرمس» نیز حضور فعالی خواهد داشت و اعضای گروه طی مدت حضور خود در این رویداد بین المللی در غرفه برای پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان حاضر خواهند بود.

    مدیر انتشارات «هرمس» که چندی پیش به عنوان تهیه کننده برتر موسیقی جهان در همایش «ومکس» معرفی شده بود، به اجراهای دیگر «کوارتت کاسته» در تور اروپایی اشاره کرد و گفت: گروه روز ۵ نوامبر مصادف با ۱۴ آبان در استانبول ترکیه، روز ۷ نوامبر مصادف با ۱۶ آبان در فلورانس ایتالیا، روز ۹ نوامبر مصادف با ۱۸ آبان در فرارا ایتالیا و در نهایت روز ۱۰ نوامبر مصادف با ۱۹ آبان ماه در بولونیا میزبان علاقه مندان و مخاطبان خواهد بود.

    وی در معرفی اعضای گروه اجرایی «کوارتت کاسته» گفت: احسان صدیق گیتار الکتریک، مازیار یونسی پیانو، پیتر سلیمانی‌پور ساکسیفون، کلارینت و روزبه فدوی درامز اعضای «کوراتت کاسته» را تشکیل می دهند.

    صدیقی در پایان در تشریح فعالیت های دیگر نشر «هرمس» بیان کرد: انتشار آلبوم «رام» با هنرمندی حسام اینانلو و پیمان یزدانیان شامل دو نوازی کمانچه و پیانو و آلبوم «چهارشنبه سوری» در ادامه پروژه قبلی «رنگین کمان» مرحوم ثمین باغچه بان با موضوع موسیقی کودک و نوجوان از تولیدات آینده موسسه نشر هرمس است که تا پایان امسال روانه بازار موسیقی می شوند.

    https://musiceiranian.ir/?p=89786
       
    برچسب ها کوارتت کاسته

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *