×
×

سلسله اجراهای «۱۵ سال بازی گوش» از نشر «هرمس» این بار به مناسبت «روز جهانی جز» برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 74771
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • کنسرت کوارتت «کاسته» و رونمایی از آلبوم این گروه با عنوان «ایستگاه یک» هفتهء سوم از اردیبهشت سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد.
    +جزئیات کامل و پوستر

    سلسله اجراهای «۱۵ سال بازی گوش» از نشر «هرمس» این بار به مناسبت «روز جهانی جز» برگزار می‌شود
  • کنسرت کوارتت «کاسته»

    کنسرت کوارتت «کاسته»

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: کنسرت کوارتت «کاسته» و رونمایی از آلبوم این گروه با عنوان «ایستگاه یک» هفتهء سوم از اردیبهشت سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» نشر «هرمس» به مدیریت رامین صدیقی، این بار همزمان با روز جهانی «جز» و در ادامهء سلسله اجراهای «۱۵ سال بازی گوش» طی دو تاریخ ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت -ساعت ۲۱- کنسرت کوارتت «کاسته» و رونمایی آلبوم «ایستگاه یک» از این گروه را در فرهنگسرای نیاوران برگزار می کند.

    کوارتت «کاسته» مجموعه ای از گردش های موسیقایی خود را با سِیر بر موسیقی های دهه ۷۰ میلادی تا آواهای محلی و موسیقی آوانگارد سده بیستم تا موسیقی جَز معاصر، در فضایی آمیخته به بداهه روایت کرده و احسان صدیق (گیتار الکتریک)، پیتر سلیمانی پور (ساکسوفن و کلارینت باس)، مازیار یونسی (پیانو، آوا)، روزبه فدوی (درامز) در چهار سوی این کوارتت، تمام قطعات آلبوم «ایستگاه یک» را همراه با قطعات تازه ای از ساخته های این گروه اجرا خواهند کرد.

    شایان ذکر است که بهای بلیط برای این دو رویداد هنری ۶۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط از طریق دو سامانهء tickets@hermesrecords.com و www.tiwall.com اقدام نمایند.

    سازمان ملل و یونسکو سی ام اپریل را روز جهانی «جَز» نامگذاری کرده و هر ساله بیش از ۱۵۰ کشور این مناسبت را جشن می گیرند.

    کوارتت «کاسته» به مناسبت این روز، دومین اجرای بهاری نشر «هرمس» پس از رسیتال ویولونسل «آنیا لخنر» نوازندهء آلمانی خواهد بود.

    کنسرت کوارتت «کاسته»

    کنسرت کوارتت «کاسته»

    https://musiceiranian.ir/?p=74771
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *