×
×

از هفته دوم اردیبهشت ماه سال جاری

  • کد نوشته: 141479
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت «کوارتت کاسته»، از هفته دوم اردیبهشت ماه سال جاری، طی دو شب در «فرهنگسرای نیاوران»، بروی صحنه می رود.+در کنسرت پیش روی این گروه، «پیتر سلیمانی‌پور» حضور نخواهد داشت و «سهیل پیغمبری» جایگزین او شده است

    از هفته دوم اردیبهشت ماه سال جاری
  • کنسرت «کوارتت کاسته»، از هفته دوم اردیبهشت ماه سال جاری، طی دو شب در «فرهنگسرای نیاوران»، بروی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این گروه که غالب اجراهای اخیرش، در دومین ماه بهاری، در تهران به اجرا در می آید، این بار نیز طی دو تاریخ ۱۴ و ۱۵ این ماه، با رپرتواری از ساخته های جدیدش به دیدار مخاطبان خود در «فرهنگسرای نیاوران» می رود.

    «کوارتت کاسته»، به زودی آلبوم دوم خود را راهی بازار موسیقی خواهد کرد و قطعات انتخاب شده برای کنسرت اردیبهشت ماهش، گلچینی از این آلبوم و نخستین آلبومشان خواهد بود.

    «کوارتت کاسته» پس از انتشار آلبوم «ایستگاه ۱»، این بار آلبوم دومشان را تحت عنوان «ایستگاه ۲» منتشر خواهند کرد. این گروه اردیبهشت گذشته در تهران به اجرای کنسرت پرداخته و همچنین بعد از آن در هلند و پاریس بروی صحنه رفتند.

    در کنسرت پیش روی این گروه، «پیتر سلیمانی‌پور» حضور نخواهد داشت و «سهیل پیغمبری» جایگزین او شده است که با این تغییر، احسان صدیق (گیتار الکتریک)، مازیار یونسی (پیانو و آوا)، سهیل پیغمبری (کلارینت، کلارینت باس، ساکسیفون سوپرانو) و روزبه فدوی (درامز) چیدمان تازه این مجموعه را تشکیل می دهند.

    شایان ذکر است که علاقه‌مندان حضور در کنسرت گروه «کوارتت کاسته» در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۱- فرهنگسرای نیاوران-، می‌توانند به سایت tiwall.com مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=141479
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *