×
×

با همراهی گروه موسیقی «سپهر»

  • کد نوشته: 67053
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام دی ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی «سپهر» به خوانندگی مهدی امامی، نیمهء آخر دی ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌گردد.
    +پوستر این کنسرت

    با همراهی گروه موسیقی «سپهر»
  •  کنسرت گروه موسیقی «سپهر»

    کنسرت گروه موسیقی «سپهر»

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: کنسرت گروه موسیقی «سپهر» به خوانندگی مهدی امامی، نیمهء آخر دی ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌گردد.

    مهدی امامی خوانندهء موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» با اعلام این خبر گفت: «این کنسرت در ساعت ۲۱ از دو تاریخ ۲۵ و ۲۶ دی ماه، در فرهنگسرای نیاوران به اجرا در می‌آید.»

    امامی در خصوص جزییاتی از این کنسرت افزود: «در بخش اول این کنسرت قطعاتِ «نوآذر»، «اساره»، «خجسته» و «بهاره» به آهنگسازی فرید خردمند دردستگاه نوا اجرا خواهد شد. در بخش دوم نیز آثاری از احمد رضاخواه با آواز بنده به اجرا در می‌آید که قطعاتی همچون «پیشرو رواق»، «چهارمضراب سوار» و «عمل دشتی «ای جان» را شامل می‌شود. آثار آهنگسازی شده برای این برنامه با رویکردی ویژه به فرم و دورهای ریتمیک و با مطالعه بر روی ویژه گی‌های این دو عنصر موسیقی در گذشته‌های دور ایران ساخته شده است.»

    وی خاطر نشان کرد: «نجمه صغیر (عود)، فرید خردمند (تمبک و بندیر)، المیرا مردانه (کمانچه)، احمد رضاخواه (سنتور)، پریسا کاشفی (تار) و احسان عابدی (نی) در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت.»

    شایان ذکر است که بهای بلیط این کنسرت ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. علاقه مندان می توانند جهت خرید اینترنتی از طریق سامانهء www.iranconcert.com اقدام نموده و یا حضوراٌ به گیشهء فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

    پوستر کنسرت گروه موسیقی «سپهر»

    پوستر کنسرت گروه موسیقی «سپهر»

    https://musiceiranian.ir/?p=67053
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *