×
×

۲۶ و ۲۷ آذرماه در سالن وزارت کشور

  • کد نوشته: 64803
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • «غلام کویتی‌پور» هنرمند پیشکسوت پس از سال‌ها فعالیت در حوزه هنر، حماسه‌خوانی و موسیقی مذهبی، نخستین کنسرت رسمی خود را برگزار می‌کند.
    +نشست خبری این کنسرت هم دوشنبه ۱۷ آذر برگزار خواهد شد

    ۲۶ و ۲۷ آذرماه در سالن وزارت کشور
  • پوستر کنسرت کویتی پور

    پوستر کنسرت کویتی پور

    موسیقی ایرانیان: «غلام کویتی‌پور» هنرمند پیشکسوت پس از سال‌ها فعالیت در حوزه هنر، حماسه‌خوانی و موسیقی مذهبی، نخستین کنسرت رسمی خود را برگزار می‌کند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، کویتی‌پور پس از تغییر در تاریخ برگزاری این برنامه در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذرماه در سالن وزارت کشور روی سن می‌رود و با اجرای گلچینی از آثار منتشر شده از خود درهمه این سال‌ها، به اجرای برنامه می‌پردازد.

    آلبوم‌های «غریبانه ۱و۲» و آلبوم «خاموش» آثاری هستند که در همه این سال‌ها با صدای این هنرمند قدیمی در ایران منتشر و روانه بازار شده‌اند. این در حالی ست که «غلام کویتی‌پور» پس از انتشار غیرقانونی نسخه ماکت آلبوم «غریبانه ۲» توسط تهیه کننده آلبوم، با اعتراض و شکایت رسمی توانست مانع ادامه توزیع آن اثر در کشور شود و درباره آن آلبوم اعتقاد داشت: «در این آلبوم به غیر از دو قطعه که صدای اصلی خودم بود، بقیه قطعات تقلید صدای من بود و صدای اصلی من نبود. وزارت ارشاد با انتشار این آلبوم به اسم کویتی‌پور احترام گذاشت اما به خود کویتی‌پور نه. دلیل جمع‌آوری این آلبوم به هیچ‌عنوان بحث مالی نبود دلیل اصلی آن این بود که قطعات صدای من نبود و حتی ملودی‌ها هم برای من نبود.»

    لازم به ذکر است این کنسرت قرار بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آذر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شود و بنا به دلایل نامعلوم برگزاری آن در آن تاریخ میسر نشد. «محمود سراجی» تهیه کننده این کنسرت درباره این تغییر تاریخ در آن زمان حاضر به گفتگو و اظهار نظر نشد و در آستانه برگزاری این برنامه در تاریخ جدید درباره این تغییر زمان و مکان برنامه توضیح داد: «اتفاقاتی افتاده که لازم می‌دانم حتما درباره آن اطلاع رسانی درست انجام شود. به همین دلیل در تاریخ دوشنبه ۱۷ آذر نشست خبری ویژه‌ای را ترتیب داده‌ایم که با حضور خود آقای «کویتی‌پور» درباره این اتفاقات و البته محتوای این برنامه توضیحات مفصلی را در حضور اهالی رسانه ارائه خواهیم داد تا هرگونه شبهه در رسانه‌ها برای این عدم پاسخگویی در روزهای گذشته، به صورت کاملا شفاف برطرف شود.»

    شایان ذکر است که این کنسرت به همت موسسه فرهنگ و هنر «حافظ» به مدیریت «محمود سراجی» روی صحنه می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=64803
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *