×
×

غلام کویتی‌پور قطعه اجتماعی منتشر می‌کند / عوامل آلبومم مانند خودم ناشناخته هستند

  • کد نوشته: 73660
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۰ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۰
  • غلام کویتی‌پور از انتشار یک قطعه اجتماعی و کار روی جدید‌ترین آلبوم خود خبر داد. کویتی‌پور در رابطه با این آلبوم به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این آلبوم نزدیک ۸ یا نهایتا ۱۰ قطعه دارد و فعلا در مرحله پیش تولید است، عواملی که در این اثر با من همکاری می‌کنند نامی نبوده و اکثرا مانند […]

    غلام کویتی‌پور قطعه اجتماعی منتشر می‌کند / عوامل آلبومم مانند خودم ناشناخته هستند
  • ۵۵۸۱۲_۶۳۵۶۳۹۹۹۲۱۱۶۰۶۰۳۴۹_lغلام کویتی‌پور از انتشار یک قطعه اجتماعی و کار روی جدید‌ترین آلبوم خود خبر داد.

    کویتی‌پور در رابطه با این آلبوم به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این آلبوم نزدیک ۸ یا نهایتا ۱۰ قطعه دارد و فعلا در مرحله پیش تولید است، عواملی که در این اثر با من همکاری می‌کنند نامی نبوده و اکثرا مانند خودم ناشناخته هستند.

    او ادامه داد: بعد از پایان کار این آلبوم و انتشارش برای برگزاری اجرای زنده اقدام خواهیم کرد و فعلا مشغول کار روی آلبوم هستیم.

    کویتی‌پور در جواب سوال خبرنگار هنرآنلاین مبنی بر علت لغو متعدد اجرای‌هایش اینگونه پاسخ داد: همنکاری نکردن سالن‌های برگزاری برنامه اصلی ترین دلیل لغو برنامه بود.

    خواننده آلبوم “غریبانه” در پایان نیز گفت: فعلا یک قطعه با مضمون اجتماعی آمده کردم که بزودی آنرا از طریق سایت‌های معتبر موسیقی منتشر خواهم کرد.

    لازم به یادآوری است که کویتی پور پیش از این دو آلبوم با نام‌های غریبانه ۱ و ۲ منتشر کرده که دومین اثر او دچار حواشی های زیادی شد و او در پاسخ به این حواشی گفت: وقتی این آلبوم به بازار رفت، من با صداقت رفتم و اعلام کردم که نوارها را جمع‌آوری کنند البته این به خاطر کویتی‌پور نبود این به خاطر ملودی‌هایی بود که برای من و برای خاطره جمعی مردم به نوعی قداست خاصی داشتند.

    وی افزود: اما متاسفانه هنوز هم رسانه ملی وقتی می‌خواهد از صدای من استفاده کند هماهنگ نمی‌کند و صدای دیگران را به نام صدای من پخش می‌کند. البته ۳۰ سال است که این اتفاق تکرار می‌شود. دیگر نمی‌خواهم به خاطر این موضوع فکر کنم و ترجیح می‌دهم به آینده نگاه کنم چراکه انتشار این آلبوم برایم بسیار سنگین تمام شد.

    همچنین این خواننده با دو کنسرت ناموفق که هرگز به مرحله اجرا نرسید در سال گذشته رو به رو شد که اولین بار به دلیل محدودیت فضای تمرین و فضای کم تمرین گروه لغو شد و بار دوم با وجود برگزاری نشست خبری ویژه این اجرا هم لغو شد. خواننده حماسی موسیقی دلیل دومین کنسلی برنامه اش را به هنرآنلاین اینگونه توجیه کرد: چون طبقه بالای سالن وزارت کشور دچار مشکل شده بود در نتیجه برگزار کننده کنسرت‌ ترجیح داد تا این کنسرت را به بعد از ترمیم سالن موکول نماید تا اتفاق بدی رخ ندهد. البته این میان یک مقدار سنگ اندازی های هم شد اما با این وجود باید منتظر شد و دید که نتیجه چه خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=73660
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *