×
×

در روزهای آغازین آبان ماه سال جاری

  • کد نوشته: 62047
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • کنسرت «نغمه‌های مرکب» با همکاری سعید نایب محمدی، حمید قنبری و مهدی امامی در روزهای آغازین آبان ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
    +پوستر و جزئیات را در ادامه خبر دنبال کنید

    در روزهای آغازین آبان ماه سال جاری
  • مهدی امامی

    مهدی امامی

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: کنسرت «نغمه‌های مرکب» با همکاری سعید نایب محمدی، حمید قنبری و مهدی امامی در روزهای آغازین آبان ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

    مهدی امامی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» با اشاره به موضوع فوق اعلام کرد: «این کنسرت ساعت۲۱ از تاریخ یکم و دوم آبان ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران به اجرا در خواهد آمد. محور اصلی نغمه‌های مرکب، مقام راست و مایه‌های رُهاب و سه‌گاه می‌باشد که قطعات و نیز ساز و آواز‌ها به صورت یک بداههء هدفمند حول این محور شکل گرفته است; البته در این میان گریزی نیز به بیات ترک و شوشتری خواهیم داشت. سعید نایب محمدی که آهنگساز و نوازندهء عود این مجموعه است، قطعات زیبا و دلنشین و به قاعده‌ای ساخته که با همراهی حمید قنبری نوازنده سازهای کوبه‌ای ترکیبی زیبا‌تر یافته‌اند. قطعاتی همچون «ضربی شوشتری»، «تصنیف دم» و «نشید کبیر» که قطعه‌ای توأمان سازی و آوازی ست. اشعار انتخاب شده نیز از سروده‌های جامی، فهمی کاشانی، سعدی و اوحدی مراغه‌ای می‌باشد.»

    شایان ذکر است که علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می‌توانند به سامانه ۸۴۲۰۰ مراجعه نمایند.

    کنسرت «نغمه‌های مرکب»

    کنسرت «نغمه‌های مرکب»

    https://musiceiranian.ir/?p=62047
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *