×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 59354
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۶۲ دیدگاه
  • تک آهنگ «شوق رهایی» به آهنگسازی و خوانندگی رضا رضاپور منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانیان قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +چندی پیش نیز آلبوم «توفان روزگار» از این هنرمند راهی بازار موسیقی شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  •  رضا رضاپور

    رضا رضاپور

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تک آهنگ «شوق رهایی» به آهنگسازی و خوانندگی رضا رضاپور منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانیان قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، شعر این قطعه از فریدون مشیری انتخاب شده و کار خوانندگی و آهنگسازی «شوق رهایی» را رضا رضاپور برعهده داشته است، همچنین رضا رضاپور (ویولن)، رامین رضاپور (گیتار)، پوریا پیرزاده (پیانو)، امیر شکرابی (تمبک) و عمید بنکدار (گیتار باس) به عنوان نوازنده در تولید این اثر هنرنمایی کرده اند.

    شایان ذکر است که چندی پیش نیز آلبوم «توفان روزگار» از این هنرمند راهی بازار موسیقی شد که علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این آلبوم به صورت اینترنتی و از طریق سایت بیپ تیونز beeptunes.com نیز قابل خریداری است.

    در ادامه می توانید تک آهنگ «شوق رهایی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «شوق رهایی»

    «شوق رهایی» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=59354
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *