×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 109260
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo«مصباح قمصری» این روزها در حال انتشار اثری با نام «نیستی در هست» که در کلام آن از شعر شاعرانی چون مولانا و ابوسعید ابوالخیر بهره برده و در ژانر موسیقی انتزاعی-عرفانی تولید شده است. اولین نماهنگ بی کلام این آلبوم را در ادامه می توانید از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • مصباح قمصری

    مصباح قمصری

    «مصباح قمصری» این روزها در حال انتشار اثری با نام «نیستی در هست» که در کلام آن از شعر شاعرانی چون مولانا و ابوسعید ابوالخیر بهره برده و در ژانر موسیقی انتزاعی-عرفانی تولید شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این هنرمند پیش از این، پروژه «لمس» شامل اولین آلبوم‌های سه‌گانه در ایران را منتشر کرده بود که فضایی بسیار انتزاعی و متفاوت داشت. در این سه آلبوم نوازندگی تمام سازها، ضبط و میکس و حتی تولید و نشر را خود قمصری انجام داده بود. این آهنگساز درباره علت عدم همکاری با هنرمندان دیگر در پروژه‌های شخصی‌اش می‌گوید: «اگر هنرمندی بخواهد در موسیقی من همکاری داشته باشد، باید بتواند تفکری نیز به کار اضافه کند که چنین شخصی را هنوز نیافته‌ام.»

    او تجربه همخوانی در آلبوم‌های بسیاری نظیر «صدای سخن عشق» با استاد شهرام ناظری، «آب نان آواز» با همایون شجریان و «یک لحظه عاشق شو» به همراهی حامی و نیما مسیحا را داشته است. «مصباح قمصری» تنظیم کننده، نوازنده و همچنین تولیدکننده‌ای پرکار در چند سال اخیر بوده؛ به طوری‌که در هر سال حدود ۲۰ آلبوم با تنظیم و تولید او منتشر می‌شود.

    اولین نماهنگ بی کلام این آلبوم را در ادامه می توانید از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود اولین نماهنگ بی کلام «نیستی در هست»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=109260
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *