×
×

به مناسبت افتتاح انجمن دوستی ایران و روسیه

  • کد نوشته: 108386
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳۱ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «چاهی» با صدای «رضا رضاپور» و به مناسبت افتتاح انجمن دوستی ایران و روسیه در «سنت پترزبورگ» و «مسکو» به اجرای برنامه پرداخت.
    +در این اجراها قطعه تلفیقی ایرانی-روسی به نام «کاتیوشا» نواخته شد که با استقبال گسترده مخاطبین روسی همراه بود

    به مناسبت افتتاح انجمن دوستی ایران و روسیه
  • photo_2016-05-20_11-35-56گروه موسیقی «چاهی» با صدای «رضا رضاپور» و به مناسبت افتتاح انجمن دوستی ایران و روسیه در «سنت پترزبورگ» و «مسکو» به اجرای برنامه پرداخت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این گروه که بر پایه موسیقی محلی ایران از سال ۱۳۸۵ فعالیت های هنری خود را آغاز نموده است با اجرای قطعات فولکلور نواحی غرب و جنوب غربی ایران به زبان های کردی، لری، بختیاری و با شعار «پیام آوران فرهنگ غنی ایران» ساز های خود را کوک کردند و در دو شهر سن پترزبورگ و مسکو به اجرای برنامه پرداختند.

    گفتنی است در این اجراها قطعه تلفیقی ایرانی-روسی به نام «کاتیوشا» نواخته شد که با استقبال گسترده مخاطبین روسی همراه بود.

    سرپرستی این گروه را «مازیار چاهی» به عهده دارد و «رضا رضاپور»خواننده آلبوم «طوفان روزگار» به صورت مهمان، خوانندگی این ارکستر محلی را به عهده دارد. اعضای ارکستر متشکل از مهرزاد میرزائی نوازنده کمانچه، پویا واعظی کمانچه، مهدی رجب زاده دف و محمد رضا غفاری تنبک می باشند.

    شایان ذکر است که این گروه پیش از این در کشور هایی چون عمان، آلمان، ارمنستان، چین و اتریش اجراهای موفقی را پشت سر گذاشته اند. رضاپور علاوه بر خوانندگی، نوازندگی، پیانو، کمانچه، ویولن را در پرونده هنری خود دارد و در محافل موسیقی به علت ساخت و تنظیم قطعات نوآورانه و عرفانی که آهنگسازی آن ها را به عهده داشته، شناخته می شود.

    photo_2016-05-20_11-35-53

    https://musiceiranian.ir/?p=108386
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *