×
×

پویا کلاهی از آلبوم «طاووس پربسته» می‌گوید

  • کد نوشته: 236153
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۷ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • پویا کلاهی می‌گوید سعی کرده است در آلبوم “طاووس پربسته” سبک شخصی‌ خود در نوشتن اشعار و آهنگ‌ها را حفظ کند. آلبوم “طاووس پربسته” اثر پویا کلاهی به تازگی توسط نشر و پخش جوان منتشر و روانه بازار موسیقی شده است. پویا کلاهی درباره این آلبوم به هنرآنلاین گفت: “طاووس پربسته” سبکی پاپ – راک دارد […]

    پویا کلاهی از آلبوم «طاووس پربسته» می‌گوید
  • پویا کلاهی می‌گوید سعی کرده است در آلبوم “طاووس پربسته” سبک شخصی‌ خود در نوشتن اشعار و آهنگ‌ها را حفظ کند.

    آلبوم “طاووس پربسته” اثر پویا کلاهی به تازگی توسط نشر و پخش جوان منتشر و روانه بازار موسیقی شده است.

    پویا کلاهی درباره این آلبوم به هنرآنلاین گفت: “طاووس پربسته” سبکی پاپ – راک دارد و در آن از سازهای الکترونیک در کنار پیانو، گیتار، کنترباس و… استفاده شده است، این آلبوم ۱۰ قطعه‌ای حصل چند سال فعالیت طولانی من در عرصه موسیقی است.

    او ادامه داد: البته در آلبوم فضاهای مختلفی اعم از  راک، الکترونیک،‌ بلوز و حتی فولکلور استفاده شده و نمی توان به طور دقیق اعلام کرد که بطور کامل پاپ – راک است. به غیر از ترانه و ملودی‌ها که همگی خط مشی معینی دارند سعی کرده‌ام سبک شخصی‌ام را در نوشتن شعر و آهنگ‌ها حفظ کنم و ساختار اصلی خودم را داشته باشم.

    کلاهی همچنین گفت: شهرام مؤیدی، بنیامین مرادی، امیر دانایی، امید آرتین و بهزاد حاجی بیگلو افرادی هستند که در این آلبوم که بیشتر فضای آن عاشقانه است با من همکاری کرده‌اند.

    او تاکید کرد: من موسیقی را با ساز پیانو آغاز کردم و در ادامه حرفه آهنگسازی، تنظیم و ترانه‌سرایی را نیز فرا گرفتم و خوشحالم از این بابت که امروز ماحصل زحمات خود را در قالب یک آلبوم شاهد هستم.

    این خواننده همچنین گفت: برنامه‌ریزی‌های مختلف و متفاوتی برای بعد از آلبوم در پیش دارم، اما فعلا ترجیح می‌دهم بازخورد کار را ببینم و سپس برای حرکت‌های بعدی اقدام کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=236153
       
    برچسب ها پویا کلاهی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *