×
×

آلبوم طاووس پربسته از پویا کلاهی منتشر شد

  • کد نوشته: 235229
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۴ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • پویا کلاهی، اولین آلبوم رسمی خود را تحت عنوان طاووس پربسته راهی بازار کرده که این اثر در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۱۰ قطعه با آهنگسازی و خوانندگی این موزیسین، اجرا شده است.

    آلبوم طاووس پربسته از پویا کلاهی منتشر شد
  • آلبوم طاووس پر بسته به آهنگسازی و خوانندگی پویا کلاهی، از سوی مرکز نشر و پخش جوان منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پویا کلاهی، اولین آلبوم رسمی خود را تحت عنوان طاووس پربسته راهی بازار کرده که این اثر در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۱۰ قطعه به نام های «طاووس پر بسته»، «یه فرصت دیگه-راک»، «شب مردادی»، «سربازهای جان بر کف»، «تهران برفی»، «یه فرصت دیگه-R&B»، «بی غرور»، «قهرمان تنها»، «شیر خفته» و «پرده آخر» ساخته و پرداخته شده است.

    کلاهی پیش از این آثار خود را در قالب تک آهنگ های متعددی تقدیم مخاطبان کرده که با استقبال خوبی مواجه شده است. این موزیسین آهنگسازی و ترانه‌های آلبوم تازه اش را تماماَ بر عهده داشته و شهرام مؤیدی در تنظیم قطعات او را همراهی کرده است. سلیقه آهنگسازی کلاهی را می‌توان بیشتر متمایل به موسیقی راک دانست اما گرایش به هیپ هاپ، بلوز و پاپ هم در کارهایش دیده می‌شوند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی پاپ طاووس پر بسته به آهنگسازی و خوانندگی پویا کلاهی، توسط مرکز نشر و پخش جوان راهی بازار شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=235229
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *