×
×

ارسلان کامکار: مشکلات اقتصادی بر روی فرهنگ و هنر تاثیر گذاشته است

  • کد نوشته: 219472
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • ارسلان کامکار معتقد است، مشکلات اقتصادی بر روی فرهنگ و هنر تاثیر گذاشته است و هر سال بودجه این حوزه کمتر می‌شود.

    ارسلان کامکار: مشکلات اقتصادی بر روی فرهنگ و هنر تاثیر گذاشته است
  • ارسلان کامکار

    ارسلان کامکار

    ارسلان کامکار معتقد است، مشکلات اقتصادی بر روی فرهنگ و هنر تاثیر گذاشته است و هر سال بودجه این حوزه کمتر می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ارسلان کامکار، آهنگساز و نوازنده با اشاره به ارائه بودجه کل کشور به مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی بر روی فرهنگ و هنر تاثیر گذاشته است و هر سال بودجه این حوزه کمتر می‌شود. در صورتی‌که باید بودجه خوبی به این حوزه اختصاص داده شود.

    کامکار در ادامه بیان کرد: معمولا در شرایط بحرانی بودجه‌های فرهنگ و هنر کم می‌شود که این موضوع آسیب‌های جدی به جامعه می‌زند.

    این نوازنده تاکید کرد: کم بودن بودجه فرهنگ و هنر ضربه‌های بدی به جامعه به ویژه فرهنگ و هنر می‌زند که باید از این ضربه‌ها جلوگیری کنیم. زمانی‌که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی نا‌امیدی افزایش می‌یابد باید به کمک فرهنگ و هنر شادی را در سطح جامعه تزریق کنیم.

    ارسلان کامکار در ادامه خاطرنشان کرد: در این شرایط باید درباره بودجه فرهنگ و هنر فکر اساسی شود. من به عنوان یکی از اعضای جامعه هنری می‌خواهم بودجه خوبی به هنر تعلق گیرد زیرا هنر بخش مهم یک جامعه است.

    کامکار با اشاره به طرح موضوع اختصاص ارز دولتی به حوزه فرهنگ و هنر که از سوی سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت ارشاد مطرح شده، گفت: یکی دیگر از مشکلات اساسی این است که به فعالیت‌های هنری ارز دولتی داده نمی‌شود و این کارتاثیر منفی بر فعالیت‌های هنری به ویژه فعالیت بخش خصوصی گذاشته است.

    این نوازنده در پایان بیان کرد: ما می‌توانیم به کمک فرهنگ و هنر بحران‌های اجتماعی را برطرف کنیم. همچنین با اختصاص بودجه و ارز دولتی مناسب به نقش فرهنگ و هنر می‌توانیم بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=219472
       
    برچسب ها ارسلان کامکار

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *