×
×

اجرای کنسرت «آن و آن»

  • کد نوشته: 20110
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • اولین شب از اجرای کنسرت «آن و آن» با عنوان «شب استاد هوشنگ ظریف» با بداهه‌نوازی حسین علیزاده و پژمان حدادی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.  به گزارش خبرگزاری دانجشویان ایران(ایسنا)، حسین علیزاده و پژمان حدادی پس از سفر به هشت شهر ایران و اجرای ۱۸ کنسرت، از فردا واپسین اجراهای خود را در […]

  • اولین شب از اجرای کنسرت «آن و آن» با عنوان «شب استاد هوشنگ ظریف» با بداهه‌نوازی حسین علیزاده و پژمان حدادی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

     به گزارش خبرگزاری دانجشویان ایران(ایسنا)، حسین علیزاده و پژمان حدادی پس از سفر به هشت شهر ایران و اجرای ۱۸ کنسرت، از فردا واپسین اجراهای خود را در تالار وحدت تهران به روی صحنه خواهند برد.

      حسین علیزاده که پیش از این اعلام کرده بود با نام و یاد استادانش به روی صحنه خواهد رفت، نخستین شب از اجرای خود در تالار وحدت را با نام «شب استاد هوشنگ ظریف» مزین کرده و قصد دارد که تقدیر ویژه‌ای از استاد پیشکسوت خود داشته باشد.

     حسین علیزاده پیش از این در گفت‌وگوهایی با اشاره به بار عاطفی اجراهای خود در شهرستان‌ها، گفته بود: «در کنسرت‌های شهرستان‌ها، آن قدر از نظر عاطفی تحت تاثیر قرار گرفته بودم که چهره‌های استادانم را در بین جمعیت تماشاگران می‌دیدم. انگار بزرگانی چون داریوش صفوت، علی اکبر شهنازی، هوشنگ ظریف، یوسف فروتن، نورعلی برومند و… آمده بودند تا کار شاگردشان را ببینند. مردمی که در شهرستان‌ها به تماشای کنسرت «آن و آن» آمدند و با این کارشان ما را مورد تقدیر قرار دادند، در واقع داشتند از استادان ما قدردانی می‌کردند.»

     علیزاده با اشاره به اینکه تصمیم گرفته کنسرت‌های تهران را به نام و یاد استادانی که حق بزرگی بر گردنش دارند، برگزار کند، افزود: «نخستین شب از کنسرت «آن و آن» به نام استاد هوشنگ ظریف برگزار می‌شود که در دبستان مربی سرود من بود و بعد‌ها نیز، سال‌های سال در نوازندگی شاگردی‌اش را کردم.»

      به گفته این نوازنده برجسته تار و سه تار، دومین اجرای گروه به نام «علی اکبر شهنازی» مزین خواهد شد و سومین شب کنسرت‌مان را تقدیم به استاد یوسف فروتن می‌شود که نوع نگاه و شیوه سه تار نوازی‌ام مدیون اوست. چهارمین و پنجمین شب کنسرت «آن و آن» در تهران را به ترتیب با نام و یاد استادان داریوش صفوت و نورعلی خان برومند برگزار می‌کنیم که در تحول موسیقی سنتی کشورمان و راه اندازی مرکز حفظ اشاعه موسیقی نقش عمده‌ای داشتند.».

     به این ترتیب نخستین اجرای کنسرت «آن و آن» در تهران با حضور هوشنگ ظریف ساعت ۲۱ روز یک‌شنبه – ۴ تیر ماه – در تالار وحدت برگزار خواهد شد و در ادامه این برنامه‌ها روز دوشنبه – ۵ تیر ماه – نیز با نام «شب استاد علی‌اکبر شهنازی»، سه‌شنبه – ۶ تیر ماه – «شب استاد یوسف فروتن»، پنج‌شنبه – ۸ تیر ماه – «شب استاد داریوش صفوت» و جمعه – ۹ تیر ماه – «شب استاد نورعلی برومند» نام‌گذاری شده است.

     در حالی که درصد قابل‌ توجه‌ای از بلیت‌های کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته اما برگزارکنندگان تورکنسرت «آن و آن» اعلام کردند بلیت ‌فروشی کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی از طریق سامانه سی‌گذر (www.sigozar.com) و مراکز فروش تا لحظه آغاز کنسرت همچنان ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندانی که تا زمان برگزاری کنسرت موفق به خرید بلیت نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به گیشه تالار وحدت نسبت به خرید بلیت اقدام کنند اما بدیهی است که ردیف‌های با موقعیت مناسب‌تر در پیشتر پیش‌فروش می‌شوند.

     تور کنسرت «آن و آن»، از نیمه ارد‌یبهشت ماه سال جاری با اجرای کنسرت‌هایی در شهر اهواز آغاز شد و با سفر به شهرهای بهبهان، بوشهر، تبریز، ساری، آمل و رودسر در آخرین شب بهار در شهرستان سیاهکل به پایان رسید.

     استقبال بی‌نظیر مردم شهرهای مختلف از کنسرت‌های حسین علیزاده و پژمان حدادی به نحوی بود که حتی یک صندلی خالی در مجموع ۱۸ اجرا وجود نداشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=20110
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *