×
×

با اجرای موسیقی ایرانی

  • کد نوشته: 174297
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • مجید ناظم‌پور و گروه موسیقی زریاب امشب در قالب یک فستیوال موسیقی در کشور بنگلادش روی صحنه می‌روند و به اجرای موسیقی ایرانی می‌پردازند. کنسرت مجید ناظم پور وگروه موسیقی زریاب به همت سازمان ارتباطات اسلامی و با همکاری رایزنی جمهوری اسلامی در شهر داکا پایتخت کشور بنگلادش برگزار خواهد شد. اعضای این گروه را […]

    با اجرای موسیقی ایرانی
  • مجید ناظم‌پور و گروه موسیقی زریاب امشب در قالب یک فستیوال موسیقی در کشور بنگلادش روی صحنه می‌روند و به اجرای موسیقی ایرانی می‌پردازند.

    کنسرت مجید ناظم پور وگروه موسیقی زریاب به همت سازمان ارتباطات اسلامی و با همکاری رایزنی جمهوری اسلامی در شهر داکا پایتخت کشور بنگلادش برگزار خواهد شد.

    اعضای این گروه را در این کنسرت مجید ناظم پور آهنگساز، سرپرست و نوازنده بربت، حامد گرجی: نوازنده سه تار، پرهام وحیدی‌فر نوازنده عود و تنبور، محی الدین مدنی نوازنده کوبه‌ای تشکیل می‌دهند.

    «دلدادگی»، «وداع»، «قصه فراق»، «رهگذر» و «مشتاق» که همگی از ساخته‌های ناظم پور هستند در این کنسرت اجرا خواهد شد. ناظم‌پور همچنین در این برنامه به سخنرانی با موضوع عشق و عرفان در موسیقی ایرانی خواهد پرداخت.

    مجید ناظم پور نوازنده و پژوهشگر ساز بربت (عود) تاکنون آلبوم‌های «فلسفه»، «حکمت زریاب»، «کنسرت بربت»، «مردی برای تمام فصول» و «راز ساحل» را منتشر کرده است.

    «مهارت عود نوازی» (۴جلد)، «داستان بربت» (مروری بر تاریخ پنج هزار ساله ساز عود) و «کاربرد موسیقی در هیپنوتیزم درمانی و مراقبه» از جمله تالیفات او در حوزه موسیقی ایرانی به شمار می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=174297
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *